Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sykt!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sykt!!

    Db drag i finland
    http://www.youtube.com/watch?v=OqHxypx5E-A
    Lasse Bass Tala
    Proud to be LOUD!!!

  • #2
    Ikke dB drag
    Men den ruta der var ikke festa skikkelig viste det seg i ettertid, derfor hoppa den rett av.
    Bilen burper 162dB ved rundt 40 hz om jeg ikke husker helt feil
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hifonic View Post
      Ikke dB drag
      Men den ruta der var ikke festa skikkelig viste det seg i ettertid, derfor hoppa den rett av.
      Bilen burper 162dB ved rundt 40 hz om jeg ikke husker helt feil
      OK.Har hørt att finnene gjør det bra i db drag,stemmer det??og stemmer det at db drag er mye større i finland enn i f eks norge?eller jeg helt på bærtur nå
      Lasse Bass Tala
      Proud to be LOUD!!!

      Comment


      • #4
        Både og
        dB drag er så og si utdødd i Finland nå, alle konkurrerer i maxboom.
        Men i gamle dager var finnene ganske så flinke ja, men det skyldes to karer som VIRKELIG vet hva de driver med. Og der har de vett på å hjelpe andre slik at kompetansen i landet blir bedre. Og en av de to karene har vært med på å planlegge deler av bilen i videoen du postet
        Den klarer 157dB i snitt i 33sekund med en sang som inneholder frekvensene 35, 38, 41, 44, 47, 50, 53 og 56hz. Altså et ganske bredt spekter. Jeg hadde finaleplass og hadde havnet mot den bilen der, men orket ikke bruke 4000kr på å kjøre dit ned og tape siden jeg kun klarte 155,7 i samme klasse. Det ironiske er jo at jeg faktisk kunne vunnet siden han måtte teipe ruta i finaleomgangen, og hadde jeg vært i samme klasse kunne jeg lagt inn klage pga regelbrudd og vunnet mot han..
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Hifonic View Post
          Både og
          dB drag er så og si utdødd i Finland nå, alle konkurrerer i maxboom.
          Men i gamle dager var finnene ganske så flinke ja, men det skyldes to karer som VIRKELIG vet hva de driver med. Og der har de vett på å hjelpe andre slik at kompetansen i landet blir bedre. Og en av de to karene har vært med på å planlegge deler av bilen i videoen du postet
          Den klarer 157dB i snitt i 33sekund med en sang som inneholder frekvensene 35, 38, 41, 44, 47, 50, 53 og 56hz. Altså et ganske bredt spekter. Jeg hadde finaleplass og hadde havnet mot den bilen der, men orket ikke bruke 4000kr på å kjøre dit ned og tape siden jeg kun klarte 155,7 i samme klasse. Det ironiske er jo at jeg faktisk kunne vunnet siden han måtte teipe ruta i finaleomgangen, og hadde jeg vært i samme klasse kunne jeg lagt inn klage pga regelbrudd og vunnet mot han..
          Høres spennende ut og være med i db drag,har hatt lyst til det selv men skal jeg være med tror jeg at jeg må stille i en extreme klasse ta noe slag og da har jeg sikkert ikke sjangs alikevel
          Lasse Bass Tala
          Proud to be LOUD!!!

          Comment


          • #6
            Du må bare slenge deg med!
            Sjangs har du nok, er ikke såå voldsomt nivå i Norge Og moroa er å være med på treff og treffe likesinnede!
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #7
              Har litt lyst til og prøve,men har ikke peiling på hva slags klasse og slikt jeg stiller i.syns det er så mange forskjellige
              Lasse Bass Tala
              Proud to be LOUD!!!

              Comment


              • #8
                Hvilken klasse du stiller i første gang får du alltids hjelp til
                Selv var jeg på min første konkurranse i fjor, og det ble NM i Tønsberg.
                Dro dit mest for å komme igang med det hele, og jaggu ble det ikke 1.plass i klassa mi.
                Men skal jo sies at jeg var eneste deltaker i klassa og da

                Men det var og veldig morsomt, og ga masse mersmak!

                Men som Hifonic sier, kast deg med! Du har i alle fall ingenting å tape på det!
                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                Comment


                • #9
                  Originally posted by J.T. View Post
                  Hvilken klasse du stiller i første gang får du alltids hjelp til
                  Selv var jeg på min første konkurranse i fjor, og det ble NM i Tønsberg.
                  Dro dit mest for å komme igang med det hele, og jaggu ble det ikke 1.plass i klassa mi.
                  Men skal jo sies at jeg var eneste deltaker i klassa og da

                  Men det var og veldig morsomt, og ga masse mersmak!

                  Men som Hifonic sier, kast deg med! Du har i alle fall ingenting å tape på det!
                  Blir nok til at jeg kommer til og prøve
                  Lasse Bass Tala
                  Proud to be LOUD!!!

                  Comment


                  • #10
                    Stiligt å se da, selv om den satt dårlig fast
                    Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
                    Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

                    Comment

                    Working...
                    X