Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 offiisjell promo sang fra Kypros

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B2 offiisjell promo sang fra Kypros

    B :eta = B2 på gresk

    Enjoy

    http://www.youtube.com/watch?v=-sHsgoK7_qI
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

  • #2
    Ikke mange merker med egen promo sang, etter så kort tid.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #3
      Hahaha Greske gangster duder er ikke noe serlig stil over, men kult at det blir blest runt B2 da

      Comment


      • #4
        En slags gresk Karpe Diem/Tommy Tee-look på de der.

        Likte spesielt "luftfjæringen" på pickupen.... :P

        Comment


        • #5
          Hehe, ja promo sang. Det verste er at vi ikke hadde peil på dette, men fikk lenken via distributøren på Kypros.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

          Comment


          • #6
            B2 offiisjell promo sang

            Skulle gjerne hatt teksten til den sangen der, finne ut hva de faktisk momler for noe
            Men det er jo bare filmet delvis i en bilstereosjappe, med både alpine, b2 og blaupunkt produkter som jeg dro kjensel på i farta, så noen direkte promo ville jeg vel ikke kalt det
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              Hvilket merke stakk seg mest ut i filmen ugn? :P
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #8
                Originally posted by ugn View Post
                , så noen direkte promo ville jeg vel ikke kalt det
                Er vel lettere å lese første post. Bita det vil si at hver gang de sier det, så sier de B2.

                Så er vel ikke så rart at de står i en bilstereo sjappe, men likevel er det rappere fra Kypros som skal ha videoen på tv.
                Last edited by B2 Audio; 28-05-2010, 01:19.
                Mvh
                J. Holm
                www.b2audio.com
                http://facebook.com/b2audio

                Comment


                • #9
                  Ikke ta dette ille opp, det er bare litt konstruktiv kritikk. Som du også kansje kunne videresendt til distributør?
                  __________

                  Tjaa, vil ikke si det var mye imponerende. Musikken var jo "grei nok" den, men når de skal lage musikk video og ha det på tv, så hadde jeg ikke turt å latt det gå på tv forran masse folk. Bli gjennkjent for et "halvferdig" produkt er da ikke morro vil jeg påstå.
                  Greit nok at de reklamerer greit for B2 i videoen og sier BITA, men kan jo ikke si sangen representerer mottoet deres noe bra "better bass".
                  __________

                  Hadde jeg vært produsent/leverandør/distributør eller hva det måtte være, og skal representere for et merke som gir mye "trøkk" så hadde jeg kontaktet noen artister som lager bassfylt downbeat, chillout i stede for "hjemmesnekra" hip hop (som det virker å være).
                  Altså det jeg prøver å si, at det er så mye mer enn hip hop der ute som egner seg så mye mere til bilstereo. Produsenter som virkelig dedikerer livet sitt til musikk, som lager vellprodusert musikk som er skikkelig stappa full av godsaker. Ikke bare en kjempe enkel repeterende beat, rapping og noen trompeter/synther i bakgrunn med litt bass.
                  __________

                  Slenger inn et par eksempel på musikk som egner seg bra
                  Trentemøller f.eks, lager helt sinnsvake låter! Dansk artist som lager diverse sjangere, hovedsaklig electro house, dance og sånt, men er også helt rå på downbeat og!
                  Trentemøller: The Very Last Resort

                  Eller kansje minimal techno, ikke bli skremt av "techno" Minimal er ikke syre techno, det ligger mye i ordet minimal.
                  Scrap - Underground
                  [Deeper] Live Techno Jam - Simon Stokes
                  Sweet Sine Madness - Live Techno - BDWN

                  Eller kansje litt "rolig" dubstep? Jeg personlig liker brutal dubstep, noe som skikkelig klikker hehe. Men det finnes også mye som er rolig og balansert som er helt konge.
                  16Bit - Classical
                  Skream - Sub island
                  __________

                  Jeg sier ikke hip hop egner seg noe bra, men det er liksom ikke "nyskapende". Det er et fåtall som lager skikkelig hip hop, altså folk som lager beats selv, ikke kjefter og smeller, disser og snakker om kvinnlige kropsdeler osv. Hvor er sammenhengen? (ikke at jeg sier gutta fra kypros gjør det, men hadde vært spennende å høre hva de rapper om)
                  Gorilla zoe med juice box, den er skikkelig morro å spille høyt på et skikkelig anlegg, men det er vell ingen som har tenkt over hva de rapper om?

                  Jeg går litt tom her jeg sitter å skriver og ikke den verdens beste til å forklare meg alltid, men det jeg vil frem til at produsenten burde gå vekk fra mainstram hip hop og til noe annet som trekker litt oppmerksomhet

                  EDIT:
                  Nå som jeg var inne på Gorilla zoe - Juice box. Bare drar ut en sitat av teksten jeg Dette er jo typisk hva rapperne rapper om dagen, og man kan jo lett se at "artistene" prøver å skryte på seg noen cm her og. lol
                  >LINK<
                  Hood nigga shit meet me at the travelodge
                  Bring some redbulls and some Trojan extra large
                  Work a bitch out, she gon lose alot of carbs
                  Make that juice box talk, man I make that pussy fart
                  The girl can't win
                  Once I get it in
                  I turn her ass over
                  And make her back *bend*
                  I beat it for an hour
                  Then I rest for 10
                  And grab another rubber
                  And do it all again
                  Last edited by Androctonus; 28-05-2010, 10:29.
                  Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                  91 ED3 Civic Low'n Slow
                  Roar M. Stene
                  Dj-androctonus @ Soundcloud.com

                  Comment


                  • #10
                    Da sier jeg slik, ikke ta det ille opp, men disse karene er Greske rappere som har lagd en video om et merke de synes er bra.
                    Dvs. vi har ikke betalt noe som helst for detta. Så det er ikke snakk om at vi skal påvirke videoen deres. Og om du synes den er halvferdig, hmm har sett mye verre videoer fra langt større artister, men har også sett bedre.

                    Musikk messig, så har jeg ganske peil selv. Og sier ikke at rap er det som egner seg best, men igjen jeg blander meg ikke i hva noen karer vil si om produkter de liker.

                    At du digger trentemøller er jo din sak. Selv er jeg langt mer fornøyd med David Penn, Miles Dyson, Keith Thompson, Jerry Ropero, bare for å nevne noen få.

                    Men igjen musikk er subjektivt.

                    NB, har nok hatt klåfingra på både Roland TR-808/TR-909, EMU-SP1200, Technics SL1200, Akai s-900 lenge innen du hadde tenkt på bilstereo, så du trenger ikke forklare meg så mye om hva ulike musikk sjangere er.

                    PS, takker for kritikken.
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

                    Comment


                    • #11
                      Morro sang. Fikk litt mer lyst på B2 nå.... Satans grekere
                      Tor Martin Ølberg
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by B2 Audio View Post
                        Da sier jeg slik, ikke ta det ille opp, men disse karene er Greske rappere som har lagd en video om et merke de synes er bra.
                        Dvs. vi har ikke betalt noe som helst for detta. Så det er ikke snakk om at vi skal påvirke videoen deres. Og om du synes den er halvferdig, hmm har sett mye verre videoer fra langt større artister, men har også sett bedre.

                        Musikk messig, så har jeg ganske peil selv. Og sier ikke at rap er det som egner seg best, men igjen jeg blander meg ikke i hva noen karer vil si om produkter de liker.

                        At du digger trentemøller er jo din sak. Selv er jeg langt mer fornøyd med David Penn, Miles Dyson, Keith Thompson, Jerry Ropero, bare for å nevne noen få.

                        Men igjen musikk er subjektivt.

                        NB, har nok hatt klåfingra på både Roland TR-808/TR-909, EMU-SP1200, Technics SL1200, Akai s-900 lenge innen du hadde tenkt på bilstereo, så du trenger ikke forklare meg så mye om hva ulike musikk sjangere er.

                        PS, takker for kritikken.
                        Ser litt at jeg hadde missforstått i tidligere morgen stunder her, lest litt for fort og tenkt litt forskjellig i fra det jeg leser nå Så beklager missforståelsen min.
                        Det er jo greit nok det at de ikke betaler de for å gjøre det eller noe sånt, da kan jo jeg gjøre det samme med et annet merke bare for at jeg liker det godt og sende det inn til produsenten og kalle det et promo produkt.
                        Og det er sant at det finnes mye værre der ute, det er jeg helt enig i, men så lenge det ikke er noen som har fått kara til å gjøre det for dem, og at det er gjort med egen interesse så er det jo ikke ille

                        Jeg digger masse rart, alt for masse rart, men det gjør vi vell alle? Men digger ikke alt fra trentemøller, er mye kjedlig han lager og..

                        Jeg aner ikke hva du har gjort i din fortid eller ikke, og at du har holdt på med musikk i din tidligere alder er jo bare morro! Roland TR-808 vet jeg kom rundt 80 tallet, så nei jeg viste nok ikke hva et bilstereo var da Men det skal jo ikke mye til siden jeg er en 89model hehe.
                        Holder ikke på med instrumenter eller lignende nå da?
                        Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                        91 ED3 Civic Low'n Slow
                        Roar M. Stene
                        Dj-androctonus @ Soundcloud.com

                        Comment


                        • #13
                          hehe, ikke vondt ment i det hele tatt. Liker at det er noen som tar musikken til nye høyder.

                          Du kan jo lytte litt på meg live,

                          http://soundcloud.com/jayjulien/mr-j...bbin-march-mmx

                          Dvs ikke noe premade stuff. Kun meg mixer og skiver.
                          Mvh
                          J. Holm
                          www.b2audio.com
                          http://facebook.com/b2audio

                          Comment


                          • #14
                            du hadde mye fett på skyen din vertfall! Likte den mixen veldig godt, har stått på siden du posta omtrent.
                            Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                            91 ED3 Civic Low'n Slow
                            Roar M. Stene
                            Dj-androctonus @ Soundcloud.com

                            Comment


                            • #15
                              Og en annen litt artig ting er jo at det står offiisjell promo i emnetittelen, og ikke offisiell det var nå det som fikk meg til å ikke ta dette 100% seriøst ikke på den måten at B2 hadde betalt noe for den i alle fall
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment

                              Working...
                              X