Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltema bitumen 3 mm...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Biltema bitumen 3 mm...

    Er det totalt ubrukelig eller fungerer det? De veier en del, og virker ganske greie!

    Takker for svar og erfaringer med denne!

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  • #2
    Jeg vet at den du sikter etter, den løsner fra metallet om sommeren når det blir varmt. Og det lukter asvalt inni bilen.

    Jeg kjøpte en pakke (med 10stk) med bitumen 1.3mm og den legger jeg oppå Vibrademp på større flater. Har blant annet lagt 2 på hver side i bakluka, da det var et stort flatt område der.
    Jeg håper det går bra, og at den ikke løsner. Regner ikke med det da den henger fast i aluminiums laget på de skikkelige mattene.
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

    Comment


    • #3
      Like greit og kjøpe stp,gladen,silent coat o.l du sparer faktisk på det. pga det detter aldri av og kvaliteter er superb


      mvh kim

      Comment


      • #4
        Sikkert et dumt spm, men..
        Hva er det som gjør disse så mye dårligere enn stp, silent cote og andre typer?:-)

        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

        Comment


        • #5
          Bitumen er vel slikt kliss som renner nedover dørene dine om sommern når det er varmt.

          Kjøp heller butyl-matter.
          Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

          Comment


          • #6
            Gå for kvalitetsmatter, f.eks. Silent Coat, du kommer ikke til å angre!
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              Takker for svar!

              Noen som vet av en side som selger det til en overkommelig pris? Skal i første omgang satse på dører fram og bagasjerom, i og med at det er der lyden kommer fra!:-)

              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

              Comment


              • #8
                Jeg vil tippe mange her kjøper Slent Coat fra bilstereosenteret.no

                Kjøpt derfra et par ganger jeg også

                Comment


                • #9
                  Eller vibrademp fra Lydibilen.no
                  It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                  Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by zxsonnyxz View Post
                    Jeg vil tippe mange her kjøper Slent Coat fra bilstereosenteret.no

                    Kjøpt derfra et par ganger jeg også
                    Eg handla nettopp silent coat frå bassbrothers, sparar litt i fraktkostnadar sidan dei har gratis frakt på alle ordrar:

                    http://www.bassbrothers.no/display.a...90&prodid=4668

                    Comment


                    • #11
                      En ting jeg liker godt med SC iforhold til andre lignende matter, er kvadratene i mønsteret. Det hjelper meg å "måle" opp når jeg klipper til bitene. Er bare å sjekke antall kvadrater loddrett og vannrett, så er det lett å klippe til nøyaktig. Rett blir det jo også..

                      Atlen: Jeg fikk gratis frakt fra Bilstereosenteret når jeg bestilte dempematter. Skal sies at det kom på litt over 3500,- og tror det er det som er grensa for fri frakt..
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TakeTheTime View Post
                        En ting jeg liker godt med SC iforhold til andre lignende matter, er kvadratene i mønsteret. Det hjelper meg å "måle" opp når jeg klipper til bitene. Er bare å sjekke antall kvadrater loddrett og vannrett, så er det lett å klippe til nøyaktig. Rett blir det jo også..

                        Atlen: Jeg fikk gratis frakt fra Bilstereosenteret når jeg bestilte dempematter. Skal sies at det kom på litt over 3500,- og tror det er det som er grensa for fri frakt..
                        Gratis frakt over 4000,- står det på heimsida deira. Veit det er fleire nettbutikkar som har gratis frakt ved kjøp over ein viss sum...

                        Eg og likte det rutemønsteret. Hadde rette linjer å kutte etter og slapp å bruke måleband so ofte som ein ellers ville...
                        Last edited by Atlen; 22-03-2013, 13:09.

                        Comment


                        • #13
                          Det er graits frakt over 3500. Vi har ikke fått endret det på toppen av siden ennå. Ny nettbutikk er på gang.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #14
                            hahahah det er et bomkjøp uten like! har ikke kjøpt den selv men skulle demonstrere for en kompis hvordan det virket. dro der etter beskyttelsen ( for limet) å hele platen gikk i stykker. altså limen hang bedre fast i beskyttelsen enn i selve platen... haha dårlig produkt spør du meg.
                            orion hcca black coil - mosconi - optima

                            Comment


                            • #15
                              Hvis bitumen/butyl er kaldt så knekker det veldig lett, så det var ikke så særlig rart egentlig. Må bare passe på å varme platene og være forsiktig. Har for ei stund siden lagt 2 pakker med sånn biltema asfaltmatter og er til nå veldig fornøyd. Platene sitter som støpt. Eneste som er spennende blir nå sommeren kommer om platene vil lukte eller smelte av!
                              You know, Im all about that bass...

                              Comment

                              Working...
                              X