Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan trekke om gulvet i bagasjerommet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan trekke om gulvet i bagasjerommet?

    Hei, eg holder på og bygge falskt gulv i bagasjerommet og trenger litt hjelp.
    For og få det falske gulvet inn må det deles opp sånn att eg får de inn i trunken, men så skal eg ha trekk på gulvet og lurer på hvordan eg får gjort det.
    Det går ikke an og legge ned setene og vil tro det er rimelig vanskelig og trekke om gulvet når det er montert inn i trunken.
    Da er alternativet og trekke om ein og ein bit ser ut som det blir 3 biter men vil ikke skjøtene vise , eg skal bruke høyttaler teppe på gulvet.

    Takker på forhånd for all hjelp
    Phoenix Gold:Zpa0.3 V2,600.2 Titanium,ZX600.2 ,ZX400TI,ZX500.
    SD500.4,SD200.2,SDT-ti,Bass cube
    Harman Kardon,CA5250,CA470
    Audio Control DQX,APINE CDA-117RI,Kenwood L-KAC-X401M

  • #2
    Hvis du er nøyaktig blir det nok fint selv om du må dele opp gulvet og pusle det på plass. Ser ikke for meg at det er så mange andre måter å gjøre det på.
    never enough!

    Comment


    • #3
      Eller så må du få tak i litt stivere teppe og legge på toppen. eventuelt feste med borrelås. Så lenge du trekker om gulvet bra, Så ser ikke skjøter noe stygt ut.
      Skal disse platene bare ligge løst? eller festet med bolter?

      mvh kim

      Comment


      • #4
        Originally posted by kimafro View Post
        Eller så må du få tak i litt stivere teppe og legge på toppen. eventuelt feste med borrelås. Så lenge du trekker om gulvet bra, Så ser ikke skjøter noe stygt ut.
        Skal disse platene bare ligge løst? eller festet med bolter?

        mvh kim

        Gulvet skal skrues fast men eg skal lage ei ramme som forsterkerene og DPS skal ligge nedi så skal eg skru fast gulvet i rammen.
        Det skal være hull i gulvet til suben og til forsterkerene, eg kan jo prøve og trekke det når det ligger nedi men det blir ein skikkelig drittjobb.
        Takk for svar
        Phoenix Gold:Zpa0.3 V2,600.2 Titanium,ZX600.2 ,ZX400TI,ZX500.
        SD500.4,SD200.2,SDT-ti,Bass cube
        Harman Kardon,CA5250,CA470
        Audio Control DQX,APINE CDA-117RI,Kenwood L-KAC-X401M

        Comment


        • #5
          jeg har en 5mm kryss finer plate jeg har over med treket på. da kan du skru fast platen så leg du den ned me bore lås
          MVH Mats S. Erdal

          Comment


          • #6
            Blei til att eg delte platen i 3 biter og så satte eg de sammen med beslag, fekkk satt på trekket i går og eg e fornøyd med resultatet.
            Attached Files
            Phoenix Gold:Zpa0.3 V2,600.2 Titanium,ZX600.2 ,ZX400TI,ZX500.
            SD500.4,SD200.2,SDT-ti,Bass cube
            Harman Kardon,CA5250,CA470
            Audio Control DQX,APINE CDA-117RI,Kenwood L-KAC-X401M

            Comment


            • #7
              Da eg ferdig med gulvet men nå gjenstår bygging og plassering av kasse til forsterkerene
              Attached Files
              Phoenix Gold:Zpa0.3 V2,600.2 Titanium,ZX600.2 ,ZX400TI,ZX500.
              SD500.4,SD200.2,SDT-ti,Bass cube
              Harman Kardon,CA5250,CA470
              Audio Control DQX,APINE CDA-117RI,Kenwood L-KAC-X401M

              Comment

              Working...
              X