Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trekke plater i bagasjerom med skai/skinn/..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trekke plater i bagasjerom med skai/skinn/..?

    Heisann for øyeblikket ser bagasjerommet mitt slik ut





    Har 2 stk 120mm pc vifter som skal settes i en plate over forsterkerene, den ene heter SPIRE ORION 120X25
    og den andre heter ANTEC TRICOOL 3 SPEED, den kraftigeste (antec) tenkte jeg skulle blåse inn luft på ene siden, mens Spire'n blåser ut luft på andre siden. Vil dette bli nokk kjøling til forsterkerene? er en kicker zx2500.1 til sub og en Rockford p2002 til frontsett.

    den plata på veggen der det står ground zero er av plexiglass, og har bestillt rgb led stripe til å ha bak der, og så blir det også rgb rundt platen som kommer over forsterkerene

    Skal trekke alle platene i Skai/skinn evt noe annet om noen har tips? tror ikke det trenger å være altfor tøybart da de fleste av platene er firkantet og der er ikke alt for mange kriker og kroker som blir vanskelige å trekke

    ...! noen som vet hvor man kan bestille dette til en gunstig pris? helst ikke over 2-300kr, trenger ca 230-250x100cm

    Vurderer å kjøpe to av denne http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bo...rticleId=29779
    Men vet ikke hvordan dette materialet er? og på denne siden gikk det kun ann å kjøpe i oppkrav, så blir frakt på 110 kr
    Last edited by Ozzt; 27-11-2014, 11:20.
    Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
    Pioneer
    Digital Designs
    Ground Zero

  • #2
    Tenk på det sånn, hva blir finest. Og hvor mye penger og tid har jeg brukt?
    Er ikke galt å bruke 500kr på å trekke bagasjen. Så må du ha spray lim også
    Syntes det var billig der jeg. Du får 1,35m2 for under 100kr.
    Men det bagasje rommet ditt så kjempe bra ut. Skal holde med de 2 viftene. Skal du ha disse på fullt hele tiden. Eller skal du ha termostat ved forsterkerene?
    Blir clean når du blir ferdig

    Mvh kim

    Comment


    • #3
      Bagasjerommet har jeg bygget gratis, hehe, var ett gammelt skap modern skulle kaste, så kappet jeg det opp og skrudde sammen så ble det slik. plexiglasset var en liten rest jeg hadde liggende. eneste jeg har brukt penger på er lakk og grunning, men ble ikke fornøyd med resultatet, så det blir trekking!
      Viftene blir å stå på full guffe hele tiden, skal koble opp ett rele sammen med remote til forsterkerne slik viftene kommer på når forsterkerene er på, fikk viftene av en kompis, og har relativt lavt støynivå.

      Synest selv det var billig med 79,99,- for 1x1,35m med skai, men det som var passe dritt med den butikken var at de kun sender i oppkrav, så frakta blir på 110,- alene
      Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
      Pioneer
      Digital Designs
      Ground Zero

      Comment


      • #4
        Jeg har noen meter med skai fra Stoff og Stil som jeg ikke kommer til å få bruk for med det første. Kan sende deg et bilde i kveld, så kan jeg evt sende til deg mot forskuddsbetaling
        Olav L.
        Volvo 740 GLT -90

        Comment


        • #5
          Et par spørsmål;
          -Hvordan er kvaliteten på denne ? er den myk og strekkbar eller hard og vanskelig?
          -Og hvor mye har du ca? Er det skai eller lett skai? så de hadde to varianter.
          -Regner med den er sort?
          -Holder vanlig spraylim?
          -Ca pris du tenkte deg?

          Kan ta det på pm om du vil
          Last edited by Ozzt; 28-11-2014, 14:24.
          Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
          Pioneer
          Digital Designs
          Ground Zero

          Comment


          • #6
            - Kvaliteten er bra, men den er ikke strekkbar. Så hvis du skal trekke noe med mye former, vil jeg anbefale noe annet.
            - Tror jeg har 2-3 meter, og tror det er lett skai. Kan sjekke når jeg har tid.
            - Den er sort ja.
            - Hvis det er rette flater som på bildet vil jeg anta at vanlig spraylim er godt nok.
            - Kan vel gi litt rabatt på prisen til Stoff og Stil, siden det har ligget og støvet ned oppå et skap en stund, pluss frakt.

            Kan sende deg noen bilder og finne ut hvor mye jeg har i morgen
            Olav L.
            Volvo 740 GLT -90

            Comment


            • #7
              Den er grei! eneste plassen det kan bli litt vanskelig å trekke er vell der henglene til bakluka er. Der har jeg kuttet en "U" i plata for att de skal få plass, men tror jeg skal klare å få det fint med litt arbeid eller er hjørneplatene formet som en "C" i bakkant, men om det blir noen skrukker der så gjør ikke det noe, da du nesten må legge deg inn i bagasjerommet for å se det

              Bilder hadde vært fint!
              Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
              Pioneer
              Digital Designs
              Ground Zero

              Comment


              • #8
                Kan muligens bli vanskelig å få det strøkent i hullene til hengslene ja.

                Det stykket jeg har er 1,40x2,20, og er mest sannsynlig "lett skai". Merkelappen mangler. Her er noen bilder:



                Olav L.
                Volvo 740 GLT -90

                Comment


                • #9
                  Jeg tar det! send pris på pm, så skal jeg prøve å overføre snarest, er med dama i helga, så blir kanskje ikke før mandag
                  Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
                  Pioneer
                  Digital Designs
                  Ground Zero

                  Comment

                  Working...
                  X