Announcement

Collapse
No announcement yet.

Polyester uten behov for herder, spennende!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Polyester uten behov for herder, spennende!

    Polyester som ikke trenger herder, holder seg flytende leeenge men herder superkjapt i sollys!

    Jeg vet ikke om dette har vært diskutert tidligere. Jeg vet ikke om det er noe bra. Jeg vet ikke engang om det er så unikt som Steve Meade skal ha det til. Uansett ble jeg ganske facinert og som han viser i denne reklameorienterte videoen funker det (i California-sol) lynraskt!
    http://m.youtube.com/watch?v=obXBVROxJCo

    Videoen er verdt å se i seg selv ettersom dekselet han bygger rundt forsterkerne i bagasjerommet ser fryktelig lekkert ut.
    never enough!

  • #2
    Nokk et idiotiskt produkt fra kjokkasen over der for å fulle opp lommeboka si
    2 loud

    Comment


    • #3
      Det var en litt usaklig kommentar synes jeg.

      Såklart dette er et produkt som lages og selges for at noen skal tjene penger. Kjenner du til noen ideelle orgaisasjoner som lager ting til oss billyd-tilhengere uten tanke på profitt? Hvorfor synes du produktet er idiotisk? Det å slippe å tenke på blandingsforholdet og tidspresset ved herding som starter under arbeidet oppfyller nok et behov for mange.

      I bunn og grunn synes jeg det står respekt av folk som klarer å identifisere et problem, klarer å utvikle en ide som gir løsningen på problemet som i tillegg kan selges til andre. Ikke alle produkter som blir forsøkt solgt fyller egentlig noe særlig behov, de forsøker gjerne å skape behovet hos målgruppen av forbrukere.

      En annen egenskap som jeg finner beundringsverdig hos mannen vi diskuterer er følgende. Han har en brennende interesse og et talent for å bygge stereo. Han har også tydeligvis gått skikkelig i tenkeboksen omkring hvordan han kan tjene penger på akkurat det. Deretter har han klart å bygge et varemerke rundt disse mer eller mindre innovative produktene og ideene sine. Hva er vel et bedre utgangspunkt for en forretningsidé enn personlig talent og engasjement kombinert med "new media" på Internett? Her snakker vi om å skape seg sin egen nisje gjennom virkemidler (medier/kanaler) som er så unge og kompliserte at ikke engang store etablerte konsern evner å utnytte dem i det hele tatt.

      Hvorvidt denne Steve er overvektig gidder jeg ikke bruke tid på ettersom det blir irrelevant. (Har i utgangspunktet lite empati med overvektige selv, men det hører ikke helt hjemme i denne diskusjonen).
      never enough!

      Comment


      • #4
        det er vell engentli et bra produkt, så lenge det er like holdbart som vanelig polyester!
        og reagerer på uv stråling dette produktet? noe som er greit sålenge du ikke holder på ute! :P
        og at du slipper å tenke på at du har x antall minutter på deg før det tørker.. så du får gjort deg ferdig med det du holder på med er jo et veldig stooort pluss!

        kommer det til norge, så tror jeg nok at jeg kjøper med litt.

        selvfølgelig så tenker alle på profitt!,, er jo det som årner at værden går rundt (eller går den rundt?? ) :P
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

        Comment


        • #5
          Løp å kjøp skal ikje nekte eg
          2 loud

          Comment


          • #6
            stilig produkt! kunne godt kjøpt en dunk med sånn
            FI SP4
            LIB
            Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
            DD4LIFE

            Comment


            • #7
              Virker praktisk å ha tid på seg til å å gjøre det man holder på ferdig, samt ikke få noe svinn.

              Derimot virker dette svært upraktisk i norge som kanskje har 50 solskinnsdøgn i løpet av året.

              Men det er jo endel solstudioer som sliter etter reglen med 18årsgrense på solarium, så kanskje det er noe billig å få kjøpt

              Comment


              • #8
                Originally posted by trustno1 View Post
                Virker praktisk å ha tid på seg til å å gjøre det man holder på ferdig, samt ikke få noe svinn.

                Derimot virker dette svært upraktisk i norge som kanskje har 50 solskinnsdøgn i løpet av året.

                Men det er jo endel solstudioer som sliter etter reglen med 18årsgrense på solarium, så kanskje det er noe billig å få kjøpt
                Skal mann drive mye med dette er vel kaskje en uv lampe tingen og spandere,å det med å ha tid på seg er jo egentlig helt konge.
                2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

                Comment


                • #9
                  Dette virker nesten for godt til å være sant


                  mvh kim

                  Comment

                  Working...
                  X