Originally posted by golfnos
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spørsmål og svar om støpeplast
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Prøv å ta dem ut og inn en gang, da vet du hvordan de er festet. Som regel 2-3 klips på baksiden. De flere biler tar du bare av innerlista på døra (den som går rundt hele) og vipper ut a-stolpen.
Maskèr godt, så har ingenting å være redd for.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by golfnos View Postlukter dette veldig???.. slik som polyester osv tenker jeg på..
Men ellers er det jo genialt å jobbe med!
(Nå skal det kanskje sies at jeg bruker maske til det meste.. hehe)[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Skal snart trekke taktrekket mitt, men før jeg kan gjøre det så må jeg behandle det gamle taktrekket med støpeplast. Skal jeg bare blande dette som en tynn suppe og smøre på? Eller skal det være litt tykt, og så heller pusse som en gal? :SAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Comment
-
Tror nesten polyester er bedre... Brukte støpeplast på taket mitt for fire år sia (før jeg oppdaget polyester), og tror nok polyesterdunken hadde blitt valget idag... Men for all del, plast funker der også! Smak og behag det der..Last edited by InstallBay Hamar; 12-05-2008, 20:17.
Comment
-
Originally posted by NeDD View PostSkal snart trekke taktrekket mitt, men før jeg kan gjøre det så må jeg behandle det gamle taktrekket med støpeplast. Skal jeg bare blande dette som en tynn suppe og smøre på? Eller skal det være litt tykt, og så heller pusse som en gal? :S
Når det har herdet sliper du bare over det med grovt papir, så kan det trekkes.
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostTror nesten polyester er bedre... Brukte støpeplast på taket mitt for fire år sia (før jeg oppdaget polyester), og tror nok polyesterdunken hadde blitt valget idag... Men for all del, plast funker der også! Smak og behag det der..Originally posted by InstallBay Tønsberg View PostBare bland støpeplast (uten fyllstoff) og pensle det på
Når det har herdet sliper du bare over det med grovt papir, så kan det trekkes.
Da blir det pensling på torsdag.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostTror nesten polyester er bedre... Brukte støpeplast på taket mitt for fire år sia (før jeg oppdaget polyester), og tror nok polyesterdunken hadde blitt valget idag... Men for all del, plast funker der også! Smak og behag det der..
Comment
-
Originally posted by epifant View PostHar dere noen tall på hvor mye støpeplasten veier per dm3? Det varierer selvsagt med blandingsforholdet, men "a ballpark figure" kunne vært greit
Så har du støpeplasten i tillegg som veier ca 1kg pr liter.
Du bruker kanskje totalt 175g støeplast til 1-2.5 liter fyllstoff avhengig av hva det skal brukes til.
Comment
Comment