Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focal PS165 vs Gladen SQX 165 DUAL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Focal PS165 vs Gladen SQX 165 DUAL

    Lite kort spørsmål. Nå idag har jeg et sett ned Focal PS165 i dørene. Dempet dør, og frontsettet er koblet mot et Dynabel BF0756, på brokoblet utgang. Så de får 240W å kose seg med.

    Men det jeg lurer litt på er om f.eks Gladen SQX 165 er bedre enn de Focal settet? Synes Focalen gir seg litt for fort da jeg spiller høyt. At det er de som er flaskehalsen på en måte i anlegget nå

    Ser at Gladen har høyere følsomhet + oppgitt effekt. Jeg har også gått fra Focal til Gladen på subb element, og merket forskjell der å Så bare lurer på om det er noen som har prøvd de to mot hverandre?

    Eller burde jeg hoppe opp på Gladen SQL 165 om jeg først skal bytte?
    Last edited by T-Karlsen85; 15-09-2013, 15:39.

  • #2
    ville anbefalt gladen sql. jeg har diskantene og de spiller meget høyt. Skal trykke godt i midbassen også


    mvh kim

    Comment


    • #3
      Har selv Gladen SQL 165 Dual og det spiller meget rått
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • #4
        Nå kjenner ikke jeg så godt til noen av disse settene, men er du sikker på at det ikke er forsterker eller noe annet som gjør at det gir seg? Bare spør her nå. Er høyttalerne delt av i bunn med delefilter, og ved hvilken frekvens evt?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment

        Working...
        X