Announcement

Collapse
No announcement yet.

Midbass i bakdører?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Her er de intr "SQ" løskomponentene til DD, inkludert 6.5":
    High-End Separates

    Regner med litt høy pris på det eneste.
    Alt er avhengig av budsjett, men anbefaler absolutt settet med 6.5" de har på lager også, utrolig mye for pengene men føler bare det trenger litt mer midbass: Digital Designs CS 6.5.
    Har hatt kompsett i kjente merker til flere ganger den prisen som har vært dårligere på det meste.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Johan View Post
      Her er de intr "SQ" løskomponentene til DD, inkludert 6.5":
      High-End Separates

      Regner med litt høy pris på det eneste.
      Alt er avhengig av budsjett, men anbefaler absolutt settet med 6.5" de har på lager også, utrolig mye for pengene men føler bare det trenger litt mer midbass: Digital Designs CS 6.5.
      Har hatt kompsett i kjente merker til flere ganger den prisen som har vært dårligere på det meste.
      Oi tok feil jeg,var på jakt etter noe coaxialer fra dd i 6.5" er det noe du har?
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

      Comment


      • #18
        Jeg bruker kun komponentsett, er ikke selger btw, det er Joakim sin jobb

        Anbefaler som regel aldri coax til noen (som er intr i lydkvalitet ihvertfall), men meg om det.
        Dette klarer kanskje Joakim å få ordnet: Digital Designs CXS 6.5

        Comment


        • #19
          Originally posted by Johan View Post
          Jeg bruker kun komponentsett, er ikke selger btw, det er Joakim sin jobb

          Anbefaler som regel aldri coax til noen (som er intr i lydkvalitet ihvertfall), men meg om det.
          Dette klarer kanskje Joakim å få ordnet: Digital Designs CXS 6.5
          Er kun for show for de som står bak bilen å ser når jeg åpner folde dørene bak og spiller på treff og da tenkte.jeg coax var ok eller? Har vo m6.5 som frontsett med vo b2 diskanter.
          2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

          Comment


          • #20
            Fungerer sikkert helt greit til det, bare ikke regn med at det spiller like høyt som det framme i bilen..

            Comment

            Working...
            X