Announcement

Collapse
No announcement yet.

6,5 midbass

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 6,5 midbass

    noen anbefalinger på 6,5 midbass, må deles aktivft og koste rundt 2500 for begge

  • #2
    Jeg er veldig fornøyd med mine værtfall.
    Audio system HX Dust 2. Kanskje ikke den råeste dypbassen (mulig monteringa mi ødlegger litt for det) men rikelig med god punch i 80hz regionen og oppover, og fin SQ tone over det hele.
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #3
      jeg har en 13" fra jl som gir god lyd så vi bare ha nie mellom den og 5,25 fronsettet mitt, og da tenkte jeg kanskje at det holder med 6,5. har to stk focal 21wx liggenes men det blir kanskje for mye?

      Comment


      • #4
        focal er 8"

        Comment


        • #5
          hva mener du med mellom den 13" og frontsettet ?
          Hvor skal du plassere disse 6,5" ?
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            Jeg har Hertz Mille ML1600, nye i eske. 1600 kr for et par. Veil 3999,-
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              har en audi s3 tredørs, har 5,25 i dørene foran, tenkte kanskje 8" på hver sin side bak ved sidepanelene i baksete, siden det ikke er dør der er det god plass bak sidedekslet, tenkte kanskje å fått montert dem der på et vis.

              Comment


              • #8
                bilstereosentret: har det noe hensikt når de blir i dørene bak? men tilbudet hørtes meget fristende ut

                Comment


                • #9
                  Jeg skjønner ikke helt trøden. Du har en A3 med plass til 5,25" i dørene foran. Men du spør etter 6,5". Også nevner du 8" i sidene bak.

                  Skal du bygge om dører og sidene bak, eller montere i orginal plassering?
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    har kjøpt adapterringer foran slik at det er montert frontsett foran i 5,25 med tweeter, bak satt det orginalt 5,25 men der kan jeg få kjøpt adapterringer slik at jeg kan montere 6,5 bak.

                    jeg har to stk 8" toms liggende som jeg tenkte å bruke i panelene ved baksete,men det er det ikke plass for.

                    så det jeg trenger er 6,5 midbass som jeg evt kan montere bak.

                    men er det noen hensikt med å motere 6,5 i panelene bak, vil jeg få noe utbytte av lyden fra dem hvis de monteres i panelene i baksete?

                    Comment


                    • #11
                      Du må dele de såpass lavt at de fungerer som en sub. Så nei, det vil ikke funke spesielt bra. Da er det bedre å gå for en 6,5" bass. Problemet er plassen mellom element og sidepanelet er liten og du risikerer at opphenget på elementet går i panelet.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        da prøver jeg med fronsettet og bassen i bag rommet først og så tar jeg det derfra, takk for svar

                        Comment

                        Working...
                        X