Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hatthylle høyttalere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hatthylle høyttalere

    Når man monterer hatthylle høyttalere, er det vanlig(bedre) å lage en liten kasse på baksiden da?

  • #2
    både og, noen 6*9 liker seg bedre i friluft om du har sedan og lite bagasjerom

    Comment


    • #3
      har en volvo 240 sedan, har disse høytalerne http://www.planethifi.no/shop/produc...2dR-6%225.html de passa ikke som fronthøytalere så tenke jeg kunne bruke dem bak istedet.

      Comment


      • #4
        ingen som har peil?

        Comment


        • #5
          de vil sikkert spille litt bedre i en kasse, men størrelse må jeg melde pass på

          Comment


          • #6
            Originally posted by golfnos View Post
            de vil sikkert spille litt bedre i en kasse, men størrelse må jeg melde pass på
            hva mener du med pass på?

            Comment


            • #7
              "men størrelsen må eg melde pass på" betyr at han veit ikkje kassestørrelsen.
              Det veit ikkje eg heller, men ca 15 liter pr element skal nok fungere greit.

              Comment


              • #8
                Du har jo enkel option og lage noen helt lett nye dørsider.
                Plater og vips har du skjært de ut så kan du montere 6.5" fram om du vil
                bare ett tips, en annen er og bruke forhøinga i hattehylla og bygge ny hattehylle oppå.
                Så slipper du at sub blander seg inn og det ser mye bedre ut med den løsninga.
                Kan komme med bilder, bare det att jeg har brukt 6X9" der.
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Akilles View Post
                  Du har jo enkel option og lage noen helt lett nye dørsider.
                  Plater og vips har du skjært de ut så kan du montere 6.5" fram om du vil
                  bare ett tips, en annen er og bruke forhøinga i hattehylla og bygge ny hattehylle oppå.
                  Så slipper du at sub blander seg inn og det ser mye bedre ut med den løsninga.
                  Kan komme med bilder, bare det att jeg har brukt 6X9" der.
                  Så du anbefaler at jeg lager helt nye dørpanel foran i fiberglass? skjønte ikke helt hva du mente med at sub blander seg inn

                  Comment


                  • #10
                    trenger ikke lage i fiberglass, men 6mm mdf holder lenge.
                    Volvo 240 har så rette dører, at og lage nye ikke er så vanskelig.

                    Jepp, sub ike roter med hattehylle høytalerne pga lufttrykket sitt.
                    Du lager til ett eget rom for de.
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Akilles View Post
                      trenger ikke lage i fiberglass, men 6mm mdf holder lenge.
                      Volvo 240 har så rette dører, at og lage nye ikke er så vanskelig.

                      Jepp, sub ike roter med hattehylle høytalerne pga lufttrykket sitt.
                      Du lager til ett eget rom for de.
                      okey takk for svar kan gjerne få se bildene du snakke om

                      Comment

                      Working...
                      X