Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer prsd800

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer prsd800

    Noen som har erfaringer med den forsterkeren? Sammen med enten deh80 eller dex p99? Skal muligens brukes sammen med dd vo 8" midbass og dd at28 diskanter

  • #2
    jeg anbefaler gammeler pioneer forsterker ikke dette serien...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Renovatio View Post
      jeg anbefaler gammeler pioneer forsterker ikke dette serien...
      Okei. Har lest utrolig mye positivt om akkurat denne. Kan få di for 1500kr fra statene. Skal visst være stage4 tech i denne. I tillegg er den utrolig liten!

      Har du prøvd den?

      Comment


      • #4
        Bedre prøve phoenix Gold m og ms serien, Audio Art er kjempe god forsterkere, Brax, DLS Ultimate, audison vrx serien. jeg skal har en bill install med gm x 9 serien forsterkeren 924 og 922 det jeg liker fra før.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Renovatio View Post
          Bedre prøve phoenix Gold m og ms serien, Audio Art er kjempe god forsterkere, Brax, DLS Ultimate, audison vrx serien. jeg skal har en bill install med gm x 9 serien forsterkeren 924 og 922 det jeg liker fra før.
          Okei. Har sett på flere av disse. Aktuelle disse også! Men størrelse er en faktor her også. Mulig jeg bare går for en mosconi 100.4. Hva syns du om høyttalerne ?mest sq/sql jeg skal ha.

          Comment


          • #6
            Jeg har mosconi as100.4 og får DLS RA40, høre bege to og selge mosconi as100.4 etter på jeg liker bedre DLS RA 40 personlig.
            Om høttalerene, når du går til sq dynaudio, morel elate serien eller scan speak er veldig god utvalg.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Renovatio View Post
              Jeg har mosconi as100.4 og får DLS RA40, høre bege to og selge mosconi as100.4 etter på jeg liker bedre DLS RA 40 personlig.
              Om høttalerene, når du går til sq dynaudio, morel elate serien eller scan speak er veldig god utvalg.
              Intr. Er det noen norske forhandlere som kjører disse merkene eller?
              Takker for svar!

              Comment


              • #8
                DynaBel har Mosconi produksjon, også du kan kjøpe mosconi fra forum folk. Dls RA serien er ikke lenger produsert men kan prøve å kjøpe har i forum.

                Comment


                • #9
                  Renovatio, har du testet mye av dette nye som du ikke anbefaler? Eller bare antar du at det gamle er bedre?
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Haakon O View Post
                    Renovatio, har du testet mye av dette nye som du ikke anbefaler? Eller bare antar du at det gamle er bedre?
                    Skulle jo tro denne pioneer forsterkeren ikke skulle være så gal da den har ingen innbygde crossovers osv.. Lagd for aktive systemet altså

                    Comment


                    • #11
                      Noen formening om disse settene? Skal kjøre aktivt, så trenger ikke delefiltrene.

                      - Audison-voce-av-k6-2-veis-6-5
                      - Hertz-mille-legend-mlk-1650-3-2-veis-6-5
                      Last edited by andreas12345; 23-02-2016, 05:12.

                      Comment

                      Working...
                      X