Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spm ang spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spm ang spiller

    På spilleren min har jeg 1 phonoutgang (vi er vel enige om at 1 rød og 1 hvit er 1 utgang ?:P)
    Jeg har 2 forsterkere.. Skal bruke 1 forsterker til sub og 1 4kanal til resten av høytalere.. Da vil jeg veldig gjerne kunne stille på fader/balance osv.. på spilleren min kan jeg endre litt eq til fremme og bak og en egen innstilling for sub..

    Om jeg da bruker 1 utgang og et Y ledd så vil jeg miste disse innstillingsmulighetene ? eller tar jeg helt feil ?
    Er det en annen måte jeg kan gjøre dette på uten å miste de mulighetene jeg har eller må jeg kjøpe ny spiller ? noe jeg er lite sugen på egentlig..

  • #2
    Uansett hvordan du kobler dette vil du ikke få glede av noen av spillerens funksjoner, som knyttes til linjeutgangen. Anbefaler deg å kjøpe en ny spiller med 3 linjeutganger, når du har forsterker på alle kanaler. F.eks Pioneer MVH-X560BT. Knall spiller til en latterlig lav pris. http://bilstereosenteret.no/products/pioneer-mvh-x560bt
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Du kan alltids splitte hver utgang i to og koble firekanaleren på de to hvite pluggene og subforsterkeren på de to røde.
      Da kan du bruke balansen som fader. Hilsen Bilmonoforumet

      Fra spøk til side; gjør som Pål sier

      Comment


      • #4
        Det var jo en ide også.. skal tenke litt på dette.. takker for hjelp
        Men om jeg velger sistnevnte. Hvordan blir det med innstillibger til bass mid og treble ? Det vil vel påvirke begge firsterkere samt at jeg ikke får stilt sub via spiller?
        Vil spesielt kunne stille alt dette på spiller da anlegget skal stå i en cabriolet og forsterkere skal ligge sjult.. mår jeg da tar av taket vil lydbildet endre seg og jeg vil ha mulighet å stille på drt raskt..
        Last edited by rusk; 08-05-2014, 15:43.

        Comment


        • #5
          Ikke gjør som epifant sa. Det var som sagt bare en spøk.

          Comment


          • #6
            Fra spøk til side; gjør som Pål sier

            Såg det ikke før nå :P haha, latterlig :P
            Blir nok innkjøp av ny spiller.. har begynt å få en plan på anlegget nå så :P

            Comment

            Working...
            X