Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Carrozzeria DEH-970

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer Carrozzeria DEH-970

    noen som har vært borti denne spilleren??? Pioneer Carrozzeria DEH-970
    Remi Lilleng

  • #2
    Det er vel en DEH-80PRS med japanske menyer i store trekk.
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      hmmmmmm, da var det som jeg trodde det. da blir det vel DEH-80prs i kjerra, vist ikke folket har en annbefaling på en 1 din skjermspiller fra pioneer?
      Remi Lilleng

      Comment


      • #4
        Som skal brukes til?
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          avspilling av musikk vel :-P skal brukes til et aktivt oppsett i bilen som er under bygging, har Alpine IVA-505r + 701 boks som jeg vurderer og bytte ut pga mangel på bt/usb og leser usb treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt. Og er ikke plass til 2 din i bilen min:-/ spiller mye dvd plater også musikk, og det blir vanskelig ettersom deh-80prs kun tar cd.
          Remi Lilleng

          Comment


          • #6
            Den har usb den 505'en men er så treg å usammarbeidsvillig at jeg ikke vil bruke den

            Sent from my H3088 using Tapatalk 2
            Remi Lilleng

            B2 Audio

            Comment


            • #7
              Har hatt D106 og D511, som begge er 1din med 7" skjerm, ingen av de var trege på USB i hvertfall.
              De funka helt topp.
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                har hatt dette probl siden jeg fikk den, prøvd alt fra 30gig snurredisk fra kenwood til uberminnepenn i str fra 2gb til 64.....sliter med og finne sanger og mapper, til slutt ender det at jeg får beskjed at det er ingen usb der og hele fa1skapet starter på nytt :-/ ellers veldig fornøyd med alpine
                Remi Lilleng

                Comment


                • #9
                  Prøvd å sende mail til alpine? Kan for alt jeg vet være løst i en firmware-oppdatering
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment

                  Working...
                  X