Announcement

Collapse
No announcement yet.

Power Acoustik PTID-6250

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Power Acoustik PTID-6250

    Er dette.noe og satse på??? http://www.sonicelectronix.com/item_...PTID-6250.html
    Skal brukes i min 98 mod inca som jeg holder på og bygge.


    Jeg skal kjøre aktiv deling fremme med dd sin vo serie der jeg har to diskanter,fire mellomtoner og to midtbass. og så en 15" pioneer i varerommet.

    vil denne spilleren passe inn i det?

    Ps skal ikke kjøpe den i usa,er en i bergen som skal selge den for 2000;
    2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

  • #2
    Stay away..
    Du får HELT ny Pioneer til 590kr mer..
    Pioneer AVH-1400DVD

    Comment


    • #3
      Originally posted by Johan View Post
      Stay away..
      Du får HELT ny Pioneer til 590kr mer..
      Pioneer AVH-1400DVD
      Var mindre skjærm på den
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

      Comment


      • #4
        De 0.4" tror jeg ikke er merkbart :P

        At du i tillegg får helt ny med garanti, bedre kvalitet, radio som fungerer i Norge....... Ikke et vanskelig valg IMO..

        Comment


        • #5
          Originally posted by Johan View Post
          De 0.4" tror jeg ikke er merkbart :P

          At du i tillegg får helt ny med garanti, bedre kvalitet, radio som fungerer i Norge....... Ikke et vanskelig valg IMO..
          Hva vil ikke radioen funke i norge?hvorfor ikke det? Tenkte og by 1000 da er kun tatt ut av esken. men viss den er så dårlig så driter jeg nok i den.skal ha en masconi 6to8 dsp i tillegg
          2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

          Comment


          • #6
            Om den er kjøpt fra USA så er radio feil mtp oddetall/partall på frekvens i forhold til det vi bruker her, du KAN få inn noen radiokanaler men ikke i samme kvalitet.

            Å ha et kongemerke som Mosconi i bilen og besudle det med IMO jalla merke blir bare feil, det blir ikke bedre enn svakeste ledd..

            Comment


            • #7
              Originally posted by Johan View Post
              Om den er kjøpt fra USA så er radio feil mtp oddetall/partall på frekvens i forhold til det vi bruker her, du KAN få inn noen radiokanaler men ikke i samme kvalitet.

              Å ha et kongemerke som Mosconi i bilen og besudle det med IMO jalla merke blir bare feil, det blir ikke bedre enn svakeste ledd..
              Så da pioneeren du linket til ett sikkert valg da?
              2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

              Comment


              • #8
                MYE tryggere valg enn power acousticen ja, og storebroren til Pioneer koster bare noen hundrelapper mer igjen her: Pioneer AVH-2400BT(blåtann i tillegg er vel hovedforskjellen mellom de to).

                Comment


                • #9
                  Styr unna Power Acousticen, greit produkt men heller ikke noe mer. Kjøp heller noe fra Pioneer, Alpine, Kenwood eller JVC.
                  Panasonic og Sony går vel til nød an også.
                  Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                  Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sound Quality View Post
                    Styr unna Power Acousticen, greit produkt men heller ikke noe mer. Kjøp heller noe fra Pioneer, Alpine, Kenwood eller JVC.
                    Panasonic og Sony går vel til nød an også.
                    Den er grei
                    2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

                    Comment

                    Working...
                    X