Announcement

Collapse
No announcement yet.

jordingspunkt i golf 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jordingspunkt i golf 3

    --------------------------------------------------------------------------------

    hei! bruker nå festene til setebeltene for øyeblikket...lurte på om noen har no tips til bedre jordingspunkt eller har noen erfaring der?

    evt jordingspunkt til batteri og dynamo

  • #2
    takk meldingen er for kort :P

    Comment


    • #3
      Originally posted by username
      Under baksetene er en mulighet, om det er bedre vet jeg ikke. Jordingspunkt for batteri? Skru det rett i ramma over frontlykten eller noe. Skrap vekk lakk.
      Huffda. Hadde mye heller skrudd det rett i rammevangen eller annet solid festepunkt foran der.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        rammevangen ?

        Comment


        • #5
          Motorfeste f.eks. og ikke noe tynt blekk som frontplate, da kan du like gjerne droppe det.

          Hvor er batteriet jordet hen nå da? Kjenner ikke Golf 3 så veldig til at jeg vet hvor akkurat det er.
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Jeg har brukt det orginale festet på min golf. bare ordnet så jeg får inn bolt som er stor nok, og pusset bort lakk, før jeg skrudde fast og lakket over etterpå.
            ps Tony: jordingspunktet sitter på rammevangen rett foran batteriet
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment

            Working...
            X