Announcement

Collapse
No announcement yet.

Docking stasjon til Ipod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Docking stasjon til Ipod

    Hei...

    Har problemer med at min Alpine 9887R ikke vil finne Ipoden når jeg bruker docking stasjonen men går bra uten. Ipoden er nyeste generasjon Classic 120 gb.

    Noen som har hatt samme problem, evt. løsninger?
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

  • #2
    Ingen som har vært borti samme problemet?
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

    Comment


    • #3
      Med min Alpine spiller skjer det noen ganger at eg får opp "Error 01" tror eg, da finner den ikke Ipod'n men da skrur eg bare av og på spilleren også virker den..

      Hva mener du med at det går bra uten?
      Audi A6.
      Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

      Comment


      • #4
        Uten dockingen har jeg ingen problemer med å bruke ipoden, men med dockingen får jeg ikke kontakt mellom ipod og spiller
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • #5
          Har du prøvd og kjøre den med en Alpine KCE-422i ?
          Atle Wie. EikerAudio.
          Phoenix Gold, Focal, Kicker, JL Audio, Soundstream, Xelent, SolidAudio, Pressence, Kenwood, Panasonic, Alpine, GZ, RF, Dynabel, Brax, Audioson, Magnat, ADS, Stinger, Optima, ++++

          Comment


          • #6
            ja er den kabelen jeg bruker nå
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

            Comment


            • #7
              og du er sikker på at kabelen ikke har falt ut bak?
              har den funnet Ipod'n før?
              Audi A6.
              Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

              Comment


              • #8
                som jeg har skrevet så er det ikke noe problem å bare bruke ipod. men spilleren vil ikke lese da jeg kobler til dockingen
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

                Comment


                • #9
                  Shot in the dark,men jeg tror Alpine har vært litt "Apple" mtp at en må bruke DERES produkter. Du vil ha samme "problem" hvis du bruker den hvite kabelen og kobler til USB bak på spiller. Da vil ipod´en heller ikke virke. Du er NØDT å bruke den svarte medfølgende kabel til Alpine-enheten. Det er min erfaring (IDA X100)
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Bassoflove View Post
                    Shot in the dark,men jeg tror Alpine har vært litt "Apple" mtp at en må bruke DERES produkter. Du vil ha samme "problem" hvis du bruker den hvite kabelen og kobler til USB bak på spiller. Da vil ipod´en heller ikke virke. Du er NØDT å bruke den svarte medfølgende kabel til Alpine-enheten. Det er min erfaring (IDA X100)
                    huff. må bygge om igjen dekselet rundt ipoden igjen da:P kan jo seff bare legge ipoden et sted der den ikke syns å men
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

                    Comment

                    Working...
                    X