Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rimelige høyttalere til polo 06

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimelige høyttalere til polo 06

    Hei. Er i portugal (med kun opera mini på mobil, så får ikke sjekket så nøye). Skal kjøpe en vw polo 2006-mod. Usikker på hvor dårlig det eksisterende anlegget er. Har bare tenkt å bytte ut høyttalerne. Noen som vet hvilke størrelser som er fremme og bake? Må jeg kjøpe coaxial, eller er det komponentsett? Har funnet en butikk som selger blant annet access-serien til focal til halv pris. Vurderer disse.

  • #2
    Gå for komponentsett, det er klart bedre enn coax! Free bump forresten.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      Men Focal er vell ikke akkurat eit billig merke, og deres fleste modeller har vell ganske stor monterings dybde.
      ville nok prøvd å funne ut hva plass du har først.
      Audi A6.
      Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

      Comment


      • #4
        Focal har vel høytalere i flere prisklasser? F.eks. disse.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • #5
          Joda men du kunne jo fått eit Dynabel til 899kr fra samme plass så er jo ikke det billigste merke.
          men vis det er plass har eg hørt mye bra om Focal, så ingen grund for å ikke gå for dem
          Audi A6.
          Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

          Comment


          • #6
            Har et focal kompsett i bilen jeg har nå. 5,25 til 3000 kr. Veldig veldi fornøyd, men kjenner ikke jeg orker bruke så mye på nytt anlegg... Noen som vet om en side der jeg kan finne ut hvilke størrelser som egner seg? Kjedelig å kjøpe komponent, uten å ha en god plass å gjøre av diskantene...

            Comment

            Working...
            X