Announcement

Collapse
No announcement yet.

Youtube sanger i mp3 fil uten å bruke program

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Youtube sanger i mp3 fil uten å bruke program

    Som kanskje noen av dere vet men ikke alle, så finnes det en nettside som heter

    www.dirpy.com

    her kan du poste direkte link fra youtube og lagre sangen i mp3 fil og det hjelper på hvis du finner en sang i høy kvalitet, dette "programet" vill også automatisk finne det beste kbps på sangen som er mulig fra linken du har anngit.

    jeg bruker det selv og er fornøyd som bare det. håper også andre setter pris på at jeg postet dette for noen hehe !

    Mvh
    Andreas / Titus41 på forumet
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

  • #2
    Hmm, det var en snasen (god) side!
    Selv har jeg pleid å bruke Kickyoutube, men de har slitt en del i det siste.
    Dog, det fine med Kickyoutube og er at der har man maaaaange flere muligheter.
    Men det hjelper lite når ting er ustabilt.

    Så tommel opp for denne!
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Joda, sant det...
      Men ja, nei skal man ha kvalitet så finner man det andre steder enn på Youtube
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #4
        man kan bruke ant toolbar til å nedlaste videoen og så et annen program som gjør om videoen til en musikk fil. Ant toolbar nedlaster nøyaktig det den "ser". Jeg finner uansett alle sangene jeg har lyst på torrentz/limewire så jeg har ikke brukt det så mye.

        Ant toolbar: http://www.ant.com/video-downloader/
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          jeg har selv lastet ned sanger som er fra youtube på 256 kbps med dirpy så det er klart fullt mulig. finn en music channel der har dem som regel den beste kvaliteten. eventuelt HD musikk video med bra kvalitet.
          Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

          Comment


          • #6
            Finnes en drøss av programmer som ripper fra youtube, spotify osv osv bare et enkelt søk på google; youtube ripper også har du en million treff :P

            Comment


            • #7
              Replay Music er et kjempe program for å rippe fra spotify, ripper alle sangene i 320 kbps

              Comment


              • #8
                Ehm... Har man premium så har man 320kbps
                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                Comment


                • #9
                  Det er sant
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                  Comment


                  • #10
                    Istedenfor å laste ned program så kan man gjøre det på nettet det som er så greit med denne nett siden. og som genexxa sier her så blir det ikke bra 192kbps til 320 kbps sek blir som å forstøre bilder i når bildet er lite fra før...

                    for mitt bruk funker det greit nokk for jeg finner sangene med ok kbps fra youtube hvis man leiter litt og
                    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                    Comment

                    Working...
                    X