Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hastar! Forsterkar til 2 stk Morel Elate 10"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

aktiv deling: http://cgi.ebay.com/SOUNDSTREAM-REF4...item19ba53f74f

sub: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Sound...fAudioQ5fVideo

pris med moms og flyfrakt: 5390kr

Jeg hadde mye heller kjøpt nytt enn brukt når du får det til den samme prisen.
    Mvh. Damir

Comment

Det er alt for mange valg! hehe...
      Soundstreampakken er masse for penga.
      Men nytt fristar jo meir når det er same greiene uansett.
      Er det tilsvarande sq-egenskapar dei i ebayvarene, som dei brukte som ligger på finn?

Og så ligg vel kanskje genesis noko over det igjen.
      Last edited by thamule; 25-03-2010, 12:09.

Comment

De gammel ss ref skal vist være en del bedre enn de nye.
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

Comment

Ok, men du ville uansett valgt genesis til subbane?

Eg har forvrig Seas Lotus performance og Sinofni 45.2x til front, veit ikkje om eg har nevnt det.

Comment

Ville hatt store problemer med å velge. Men heller vel mest mot Genesis ja. Særlig om ikke har planer om aktiv deling da. Da har du jo mulighet til. Å slå to fluer i ett smek med de ref. Forsterkerene.
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

Comment

thamule: har du forsøkt å koble opp en annen forsterker i bilen din for å se om problemene du har med PG-forsterkeren fremdeles er der? Da ligger jo feilen et annet sted (spilleren?), og du kan beholde forsterkeren. Eventuelt få noen til å se på den, en ZX350 er ikke akkurat noe tøys man setter til side sånn uten videre... Tror som jeg nevnte på PM at den kunne gjort en bra jobb med Elatene

Comment

Ja eg har bytta alle kablar pluss spelar, så det er ampen så er noke i veien med.
                Må ha gainen helt på fullt pluss at eg justerer den utgangen opp på cd-spelaren i forhold til ampen til frontsettet.

Mulig eg kan få den reparert ein plass, men det kan eg ta etter kvart. Eg veit matador driv med slikt, men eg har ikkje fått tak i han på bilforumet.

No har eg uansett kjøpt Soundstreampakken. Den kan vere grei å ha, må ha noke godlyd i eit trebåtprosjekt eg planlegg så dei kjem godt med uansett.Håpar ref500 kjem til å blåse litt liv i subbane mine.

5000 inklusiv frakt, er vel ein grei deal det???

Comment

ikke værst det. Jeg hadde heller gått for den nye serien siden du får garanti, helt nye komponenter og ifølge tester så skal de være nesten like bra som de gamle. Men jeg vil tro du blir fornøyd uansett.

edit: dem nye forsterkerne gir også mye mer effekt, bortsett fra monoblokken. Firekanaleren jeg linket til gir 4 x 145W rms @ 4 ohm.

edit2: Du må nesten ta et bilde og legge ut her når de kommer. Lurer litt på hvordan de ser ut i forhold til den nye serien.
                  Last edited by Dammed; 25-03-2010, 16:34.
                  Mvh. Damir

Comment

Gratulerer med grome forsterkere
                    Steffen Hammersgård
                    Alpine - Mosconi
                    Min prosjekt tråd

Comment

Takk takk. Ja trur det var eit greit kjøp.

Dammed:
                      Var veldig i tvil, men greit at å ha 3 forsterkarar og. Litt fleire muligheiter då. Bilder skal komme!

Takk for all hjelp eg har fått. Frå alle sammen!

Comment

Hmmm. Eg fekk denne frå elutstyr som ville selge meg Audison vrx 2.250
                        SS forsterkerne er så som så og kan ikke måle seg med den vi ville prøve å selge deg.
                        Får ikkje håpe eg har gjort eit dårlig valg her...?

Comment

hva var det de ville selge?
                          Steffen Hammersgård
                          Alpine - Mosconi
                          Min prosjekt tråd

Comment

ss forsterkere er så som så ja? hehe... vel, det er vel bare ett kvalmt forsøk på å prøve å selge deg noe han "mener" er bedre. å kalle gode gamle ss for "så som så" blir for dumt spør du meg. tipper fyren aldri har hørt en slik amp i det hele tatt!
                            Last edited by pgoutlaw; 26-03-2010, 01:10.

Comment

Gamle SS Ref må ikke sammenlignes med nye SS Ref. Store kvalitetsforskjeller i alle ledd.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                                Gamle SS Ref må ikke sammenlignes med nye SS Ref. Store kvalitetsforskjeller i alle ledd.
                                nettopp!

Comment

Working...
                                X