Announcement

Collapse
No announcement yet.

Montering av frontsett Audi RS2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montering av frontsett Audi RS2

    Hei,

    Jeg er på utkikk etter frontsett til min RS2. Det er 4" orginalhøyttalere som står der idag. Jeg lurer på om det e mulig å gå opp en størrelse til 5 1/4" og om noen eventuellt har gjort dette.

    Jeg trenger også tips til hvilke sett jeg skal velge. Jeg kommer til å drive det med spilleren Kenwood KDC-W7644UY. Jeg har vurdert FOCAL 130VB eller Infinity Kappa® 50.9cs. Bare kom med andre tips.

  • #2
    Du kommer nok til å slite med å montere noe større enn 4" i orignalhullene i dashbordet.

    Hvis du har airbag på begge sider fremme, skal du ha greie dørtrekk å montere 6-8" midbasser i.

    Driver selv å bygger i en S2 avant. Der blir det 4" mellomtone i dashbordet, diskant i a-stolpe, og 2stk 6,5" midbasser i hver dør.

    Jeg har montert midbassene i dørblekket bak dørtrekkene, men dette er mye arbeid da det er lite å skru fast ting i.

    Har ikke lagt ut noen prosjektråd enda, men Ola her på forumet har en bra tråd om sin RS2 sedan: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=8593

    Comment


    • #3
      Var vel det jeg fryktet. Ønsker ikke å kutte i dørene skjønner du... Lurer da på hvilket 4" sett som da spiller best under slike forutsetninger...

      Comment


      • #4
        Skjønner godt at du ikke vil lage hull i dørtrekkene på en slik bil Du kan jo ta en titt på Morel sine frontsett, Elutstyr.no har vel disse.

        Comment

        Working...
        X