Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audison monoblokk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audison monoblokk?

    Hei! Må antakelig bytte ut monoblokka mi, fordi jeg har en mistanke om at det er den det er noe galt med (se tråd i "verksted").
    Har ikke råd til å kjøpe noe nytt nå, så jeg kikka litt på Finn og fant en Audison LRX 1.400 til en tusenlapp. Hvordan er denne?
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

  • #2
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Hei! Må antakelig bytte ut monoblokka mi, fordi jeg har en mistanke om at det er den det er noe galt med (se tråd i "verksted").
    Har ikke råd til å kjøpe noe nytt nå, så jeg kikka litt på Finn og fant en Audison LRX 1.400 til en tusenlapp. Hvordan er denne?
    du har linka verksted linken 2 ganger

    denne er stabil helt ned til 1ohm på 900watt, men hvorfor ikke prøve finne en dynabel 4501 og få 1200watt ned til 1 ohm? ingen dårlig forsterker det altså. Hadde en salg for ikke så lenge siden, synd du ikke sa ifra før
    Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

    Comment


    • #3
      Er nok denne han mener:
      http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21186069

      Har ikke prøvd lrx1.400 selv, men har en lrx6.9 og er meget fornøyd med denne.
      Hadde det stått mellom en lrx1.400 og bf4501 til tusen kroner hadde det lett blitt audison.

      Vurderte nesten å slå til selv når jeg fikk se den, men sparer pengene og prøver med det jeg har fra før.
      Olav L.
      Volvo 740 GLT -90

      Comment


      • #4
        til den prisen der så sier jeg løp å kjøp!! dynabel framfor audison?? NEI!!

        Comment


        • #5
          Audison lrx og dynabel kan ikke sammenlignes, er som Ferrari og fiat spør du meg.
          jeg er storfan av Audison, riktig nokk Vrx, men jeg tror Dag Johansen har en slik lrx 5 kanaler og at han snakket varmt om den

          Comment


          • #6
            Takk for innspill folkens. Må sjekke den monoblokka jeg har nå først, levere den til samme sted som fiksa delefilteret mitt - så kanskje de finner ut hva som er feil...
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              Jeg hadde heller kjøpt den lrx for 1000kr en og kosta på en gammel Alpine amp, men det er meg da
              Tipper det koster det samme og reparere den som er defekt?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Stianuno View Post
                Audison lrx og dynabel kan ikke sammenlignes, er som Ferrari og fiat spør du meg.
                Du veit det er Fiat som eier Ferrari?

                Comment


                • #9
                  Ja veit det, men det må vere det eneste de har til felles

                  Ellers da? Hvordan går det med DD subbene?

                  Comment


                  • #10
                    går dårlig det ja.. har ikke hørt noe fra tomijorg eller politiet enda,politiet i norge er jo ikke akkurat de hurtigste.

                    Comment

                    Working...
                    X