Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Designs DDW6.5 6,5'' i hattehylle?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital Designs DDW6.5 6,5'' i hattehylle?

    halla vil Digital Designs DDW6.5 6,5'' spille bra i hattehylla mi vi jeg kapper litt til så de passer inn? hvor stor forsterker må jeg ha? eller holder det med hertz ep 4 som jeg har?

    mvh Eirik

  • #2
    dette er da rene midbasser så du må nok ha diskanter å... Ikke fått prøvd de selv enda da jeg venter på varer fra dynabel Men mener å ha lest her at de egner seg ikke som midbass/mellomtone da de spiller dårlig i mellomtone spektret....
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

    Comment


    • #3
      er midbass jeg er ute etter da. har kompsett foran og plass til diskant i siden bak så vis jeg trenger diskant så setter jeg en der.

      Comment


      • #4
        Spør du meg så er det nødvendig med kasse til elementene uansett om det er dd eller ed, hvorfor midbass bak? du sier jo at ombygging av hattehylla er nødvendigt, så da kan du jo like så greit bruke energien din på og få bygd de inn foran.

        Comment


        • #5
          er mye vanskeligere ¨å bygge de inn foran enn bak da.. er plass til 6,25 bak og bare ta av gitteret under så blir et bra.. får tenke litt så ganske jeg greier å lage en liten kasse under der.. hvor mange liter må den være på?

          og får det andre så er dør trekke festa med propper og allerde så sliter jeg med ha å det feste med et alpine r fronsett.. dørtrekke går opp litte granne noen ganger jeg når jeg spiller.. så ikke midbass foran..
          Last edited by eirik845; 21-03-2010, 04:04.

          Comment


          • #6
            Da ville jeg kanskje gjort noe med dørterekkene foran. feste dem bedre kanskje? Midbass bak og kompsett foran høres ikke ut som løsningen for opptimal lyd.... Slags bil er dette?
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

            Comment


            • #7
              bmw e46 coupe.. høytalerne er festa i dørtrekke foran. det er det som er problemet.. kanskje jeg heller skal sette inn coax i hattehylla og heller sette inn 2 8 tomm i skipose hullet som trenger liten kasse.. Men må ha noen elementer som trykker bra midbass for jeg liker midbass bedre enn rein bass. Lyden blir mye finere..

              Comment


              • #8
                tror jeg ville fått laget meg noen skikkelige dørtrekk jeg Og festet dem ordentlig
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment

                Working...
                X