Announcement

Collapse
No announcement yet.

demo high end hjemme høyttalere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • demo high end hjemme høyttalere

    glemte å nevne noe som kan være av interesse for "bilstereo entusiaster": idag kl 18 til 19 er demo på ekte norsk high end høyttalere

    http://avforum.no/forum/attachments/...our-2010-8.jpg

    bare å møte opp!!!
    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

  • #2
    Fredrikstad visninga hadde vært kjekt å visst om, jaja.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Joakim og jeg sitter her nå vi Morsom opplevelse!
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dammed View Post
        Fredrikstad visninga hadde vært kjekt å visst om, jaja.
        Enig
        Den fikk jeg ikke med meg..

        Hva slags prisklasse snakker vi her?
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          Originally posted by ugn View Post
          Enig
          Den fikk jeg ikke med meg..

          Hva slags prisklasse snakker vi her?
          Må du spørre, så har du ikke råd hehe
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            jeg skulle vært der og, men gikk ikke gitt...
            --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
            -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

            Comment


            • #7
              De minste høytalerene deres koster 15000kr, de største 165000kr paret. Lummerusk sett mot f.eks focal og pioneers dyreste.. De koster det samme som en dårlig utstyrt audi A6
              Last edited by LLH; 18-03-2010, 23:24.
              sound.vision.soul

              Type R

              Comment


              • #8
                Forsman startet i sin tid produksjon og utvikling på Tenvik på Nøtterøy, utenfor Tønsberg. Etter hva jeg leste i lokalavisa, så er det nye krefter i Forsman, og Forsman selv er ikke delaktig på eiersiden lenger. Andre har sikkert mer utfyllende info om dette.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  hmm. Leste litt på forsman.no, og det var noe veldig kjent med navnet på designeren. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=583648

                  Bare et lite sidespor
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay View Post
                    Forsman startet i sin tid produksjon og utvikling på Tenvik på Nøtterøy, utenfor Tønsberg. Etter hva jeg leste i lokalavisa, så er det nye krefter i Forsman, og Forsman selv er ikke delaktig på eiersiden lenger. Andre har sikkert mer utfyllende info om dette.
                    Det er andre krefter inne i bildet - sammen med Forsmann himself...!
                    Han var i aller høyeste grad tilstede, om enn med sin ikke akkurat høylytte fremtoning...

                    Enkelte personer sier ikke mere enn man må, sånn i sterk motsetning til meg selv. :P

                    Alt i alt en interessant og veldig hyggelig demonstrasjon, og prat etterpå med virkelig interesserte og dedikerte folk!

                    VSS-5 koster forøvrig 149k for passiv versjon, og for aktiv versjon 199k...


                    ...og ja, det er DEN frøken Hoppstock som har designet dem.
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment

                    Working...
                    X