Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt anlegg, noen spm :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt anlegg, noen spm :)

    Siden Anlegget mit ble stjelt nå i helga så begynner jeg snart igang med nytt anlegg.
    Trenger da monoblokk,4/5/6 kanalers forsterker, og noen subber.
    Helst i 10" størrelsen, å vill ha noe som låter bra å ikke møkk :P
    Samt hvilken headunit bør man satse på som man kan bygge videre på ved senere annledning..



    På forhånd takk
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

  • #2
    Ville helt klart utnyttet tilbudet på 2995,- på P88RSII som Bilradiospes.no har nå. Fantastisk spiller, og nå til en latterlig lav pris! Can't go wrong with that!
    Spiller: P88RS Front: Seas Performance Forsterkere: BF0804 + BF7501 Bass: 2x Seas SW300/1 12"
    Bil: Toyota Celica 96' m/ div styling

    Comment


    • #3
      Ja liker Pioneer, mulig å kjøpe noe en plass å noe annet en annen plass.
      B2 10" hva tror folket om disse?
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #4
        mhm, veldig enig med cs91 her.
        Om du vil prøve det standard oppsettet som "alle" har, så er audison sine forsterkere ett kjempebra valg.
        Om du vil prøve noe som ikke så veldig mange andre har, så anbefaler jeg Rainbow sine iPaul forsterkere. 2/4 kanaler og ei monoblokk vil få deg rimelig langt. Selges på transmedia sine hjemmesider. Om du vil lese mer om disse, så finner du hjemmesiden til rainbow på www.rainbow-audio.com
        Det er også mulig å gå for genesis, om du velger å legge litt penger i det. Det er vel ikke så mange som kan si noe negativt om Genesis, annet enn prisen.

        Sub.. Tcha, det er så veeeeldig mye å velge i der. og 10" finnes det jo flust av. Jeg vil ikke komme med en direkte anbefaling til deg, da jeg ikke vet om du vil ha SQ eller SPL sub. Så det bør du finne ut av først.
        Sture Vedal

        Comment


        • #5
          Som sagt, Pioneer PRS88II, akkurat nå så finner du ikke noe bedre til den prisen.
          Når det gjelder subbene, så må du høre litt med dem som har testet tilsvarende basser.
          Blir mest objektivt på den måten.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

          Comment


          • #6
            Tror jeg bare bestiller Pioneern da
            Dere er såpass sikre altså?
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

            Comment


            • #7
              Originally posted by R-SportRF View Post
              Tror jeg bare bestiller Pioneern da
              Dere er såpass sikre altså?
              Tror ingen her kommet til å si noe imot en slik spiller til den prisen. De har lenge blitt solgt for rundt 2500,- BRUKT! Klin til!
              Spiller: P88RS Front: Seas Performance Forsterkere: BF0804 + BF7501 Bass: 2x Seas SW300/1 12"
              Bil: Toyota Celica 96' m/ div styling

              Comment


              • #8
                Allerede bestillt
                har den til helga en gang
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by R-SportRF View Post
                  Ja liker Pioneer, mulig å kjøpe noe en plass å noe annet en annen plass.
                  B2 10" hva tror folket om disse?
                  Jeg har net kjøpt B2 Audio AC12. Montert denne in en Basswork kasse. Sier bare

                  Og kan på det sterkeste anbefale stedet. Servicen du får der kan jeg ikke få skrytt nok av

                  Og spilleren er Pioneer DEH-P88RS`en som du sikkert har fått med deg er til halv pris

                  av forsterker har jeg vel ikke av det beste,men duger rimelig bra til meg. Rockford Fosgate T-600-4


                  Låter helt fantastisk
                  Last edited by Jan Erik; 17-03-2010, 20:04.

                  Comment


                  • #10
                    hehehe
                    Bestillt spillern når jeg så den var på halv pris, har siklapå den lenge å nå når jeg har hatt uventet besøk i bilen reiv jeg meg ut nytt :P

                    den er vell her i morgen tror jeg, gleder meg til å prøve den.

                    Shame at jeg ikke har noe særlig fancy anlegg lengre da :P
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • #11
                      P88Rs har vell muligheter for USB/minnepenn? sikkeert dumt spm men lurer xD
                      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                      Comment


                      • #12
                        Da vil du trenge en slik .-)

                        http://www.pioneer.no/no/products/25...100/index.html

                        Comment


                        • #13
                          http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...id=m436&vn=736
                          koster 1290,- ser jeg, får ta det etterhvert da
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                          Comment

                          Working...
                          X