Announcement

Collapse
No announcement yet.

biltreff sommer 2010 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • biltreff sommer 2010 ?

    Noen som vet når det er biltreff og hvilket til sommeren ?

    Lurer vell mest på når det er treff på Lånke

  • #2
    tja, du har jo vålertreffet i mai, rudskogen i juli mener jeg de er, så har du rudskogen i august eller september, pluss masse lokaltreff innimellom
    Lars Ole Spitalen
    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
    anlegg: DD, mtx, kenwood
    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

    Comment


    • #3
      Nordmøre gatebil bruker å ha treff på lånke i midten av april.Kommer vel terminliste etterhvert tenker jeg.Streetcars har også sommertreff på lånke.Men hvordan det blir i år.vet jeg ikke enda.

      Comment


      • #4
        Mener jeg har hørt rykter om at nordmøregatebilklubb ikke får ha treffene sine på lånke mere p.g.a de drar inn så mye penger & folk på de ! rett og slett så blir de som eier lånke sjalu

        Men nordmøregatebilklubb har jo gatebilfestival i surnadal 1.august
        Last edited by moeN; 03-03-2010, 20:23.
        Mvh
        Andreas Moen Sæterbø
        Golf mk2
        Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

        Comment


        • #5
          Har hørt at de ikke får ha treffene sine på Lånke lenger på grunn av at det blir så mye rot og slikt etter de.
          Men streetcars har jo treff på Frøya den 1.mai med blandt annet db-konk
          Mvh Thor Helge N. Rønning
          Alfa Romeo 156 1.8 TS
          Citroen Xantia Racerbil
          Alpine Ground Zero Focal

          Comment


          • #6
            Du har sommertreff, rett nord for Mo I Rana på Arctic Circle Raceway, 11-13 Juni.

            Sitat fra www.sommertreff.no;

            "Denne helgen starter vi sesongen på Arctic Circle Raceway med masse råe biler, banekjøring, utstilling og konkurranser! Det blir arrangert TimeAttack, Dragrace, Breisladd og utstillingskonkurranser samt en Sommertreff Camp."

            Kansje litt langt nord, men det er en fin kjøretur (men mye politi og biltilsyn rundt denne helgen).
            Det er også mange campingplasser i nærheten, hotell i sentrum og det er jo egen camp der også.

            Sjekk www.sommertreff.no for mere info :-)

            Cya there
            ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
            99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
            § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

            Comment


            • #7
              jeg rekker jo ikke en dritt før 23 april..drittlei :O blææh

              Comment


              • #8
                Originally posted by KrQlle View Post
                Du har sommertreff, rett nord for Mo I Rana på Arctic Circle Raceway, 11-13 Juni.

                Sitat fra www.sommertreff.no;

                "Denne helgen starter vi sesongen på Arctic Circle Raceway med masse råe biler, banekjøring, utstilling og konkurranser! Det blir arrangert TimeAttack, Dragrace, Breisladd og utstillingskonkurranser samt en Sommertreff Camp."

                Kansje litt langt nord, men det er en fin kjøretur (men mye politi og biltilsyn rundt denne helgen).
                Det er også mange campingplasser i nærheten, hotell i sentrum og det er jo egen camp der også.

                Sjekk www.sommertreff.no for mere info :-)

                Cya there
                skal vel dit for 5 året på rad jeg også hvis dere virkelig vil leve livet så kom på partycamp å telt eller camp på kveldene, mye liv og røre og bra trøkk for de som liker det.
                her er det mye god kjøring og tøffe biler utpå og på utstilling er som regel db drag, men hadde vært enda tøffere om emma kom
                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                Comment


                • #9
                  har hørt mye bra om ACR ja lyst til å dra.. får se om dama vil følge med som pilot :P

                  Comment

                  Working...
                  X