Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seas Lotus - Performance eller Reference

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seas Lotus - Performance eller Reference

    Hei,

    Da virker det omsider som jeg har klart å bestemme meg for høyttalere i min MX5 og Seas Lotus virker meget interessant.
    Så da lurer jeg på om jeg "må" gå for reference serien, eller om performance holder mere enn nok?

    De øvrige komponentene er Pioneer P88RS og Genesis Profile Two (så måtte evt. ha byttet den inn i en Four om jeg går for reference?)
    Problemet er også plassen i bilen så tviler nesten på om jeg får plass til noe større foresteker, men klart om reference er ekstremt mye bedre så kan jeg ofre litt.

    Stjeler tråden fra en på MX5-forumet så kan dere se litt på plassen om dere har tid og lyst : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewto...+lotus#p116782

    På forhånd takk

  • #2
    Ref er noe bedre enn preformance, men ingen av de er direkte dårlig. Et het tips er å ta en titt på dynabel.no under tilbudstorg og finne AudioSystem hx phase komponent sette det koster nå 3998kr (begrenset antall før pris 5998) Dette spilller mer åpen og med mer luft en Seas Reference
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #3
      Takk for tipset, men fikk et tips om at den ikke gikk så dypt?
      Siden jeg ikke har plass til noen sub så er jeg avhening av at frontsettet spiller pent over hele spekteret.

      Comment


      • #4
        Hvor dypt det spiller sammenlignet med seas vet jeg ikke. Men spiller mer bass og dypere en alpine type x pro. Du kan jo alltids ta deg en tur hit å høre hvordan det spiller uten sub.
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

        Comment

        Working...
        X