Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye subwoofere!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye subwoofere!

    Fikk det nye subbene i går og jeg er ikke bare litt happy. Begynner å smile hver gang jeg ser bort på dem. Det ble to Fi Q 18" subber.




    Mvh. Damir

  • #2
    ådæven !

    de så gromme ut

    Comment


    • #3
      Wow. Ser veldig bra ut! Rekker du å koble de opp til neste lørdag så jeg få høre på dyp og kraftig go'bass da?
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #4
        Gratulerer! Nå har du noen veldig gode subber
        Mvh Werner Harstad

        Comment


        • #5
          flotte subber. hvor mange her inne er det som egentli eier en Fi sub nå? :P
          Fi BTL 15"
          Rockford Fosgate T4000-1bd
          Alpine

          Comment


          • #6
            Jeg og en til som jeg vet om i alle fall.

            Tror ikke jeg rekker det hehe, jeg må lyddempe ferdig, begynne først på veggen. Og sist men ikke minst få meg batterier... Blir forhåpetnligvis ferdig i April, hvis det blir knapt med penger og jeg får meg ikke et sted å jobbe så kan det hende at jeg blir ferdig først til juni en gang...

            Takk for gratulasjonene, blir morro å putte dette inn i en Celica.
            Mvh. Damir

            Comment


            • #7
              Hvis noen har en garasje til låns, helst gratis, men jeg har ikke noe imot å betale hvis det er ikke for dyrt i Østfold så si ifra. Jeg er VELDIG intr. Jeg er også med på å leie et lokale i Østfold et sted hvis flere blir med.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                Du kan faktisk ha plass til dem i bagasjerommet hvis du bygger en lukka kasse. Kassa blir stor nok for disse, men problemet oppstår når du må bytte pærer e.l.

                Jeg skal ta ut baksetene og så skal jeg bygge en portet kasse som er ca like høy som baksetene. Og så lukker jeg av åpningen mellom toppen av kassa og taket med plexi glass, slik at det blir en frontplate i tre og en bit av plexiglass, evt lexan. Da får jeg fri sikt bak og samtidig så avlukker jeg førersetene fra bagasjerommet.

                Det der er som jeg skrev i den første posten to 18".
                Mvh. Damir

                Comment

                Working...
                X