Announcement

Collapse
No announcement yet.

luxusproblem! Type X pro vs Space 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • luxusproblem! Type X pro vs Space 6

    "Sitter" tilfeldigvis på ett av hvert sett her...hvilket ville dere valgt?? Ikke råd til å beholde begge
    Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

  • #2
    test begge og behold det du liker best... eller kansje selge begge og kjøpe noe annet? mange muligheter ;p
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #3
      Blæh!! Er vel meningen at jeg skal beholde alt for jeg får jo ikke solgt noe av det så... jeje...
      Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

      Comment


      • #4
        du er ikke den eneste som sliter med å bli kvitt litt av bilstereo overskudde omdagen...
        Men er jo en på ønskes kjøpt delen som er ute etter x-pro
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

        Comment


        • #5
          hehe...riktig riktig..

          sendte han PM i sted...angrer nesten litt nå...hmm...samlemanien som trer inn tro?
          Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

          Comment


          • #6
            mulig det, er uansett altid litt vondt å kvitte seg med små gromt utstyr :/
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

            Comment


            • #7
              ja det kan man si...særlig når man ikke har fått gleden av å testa di enda :P
              Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

              Comment


              • #8
                Personlig hadde jeg nok beholdt Alpine-settet. Låter ikke så dumt
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Personlig hadde jeg nok beholdt Alpine-settet. Låter ikke så dumt
                  hmm...var det jeg var redd for...hehe elementene er vel i familie med Scan Speak mener jeg. og det er jo ikke feil SS står høyt på ønskelista også, men noe tilsvarende alpine settet koster jo 8-10 lapper..bare elementer.
                  Da beholder jeg Alpine..
                  Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

                  Comment


                  • #10
                    Om du skal bruke de som mellomtoner, så hadde jeg ikke nølt med å beholde Space. Men skal du bruke de som midbass, så finnes det mange bedre alternativer. Space elementene spiller utrolig bra, som en ren mellomtone.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment

                    Working...
                    X