Announcement

Collapse
No announcement yet.

høytaller til rca boks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • høytaller til rca boks

    Hei, har kjøpt meg en "høytaller signal til rca boks" på den står det maks 35watt per linjekanal eller noe, hva menes med det? trodde den bare sendte ut et signal jeg, som skulle bli forsterka av forsterkeren?

  • #2
    stemmer det, men den får jo et høysignal det er det som er 35W maks.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Er nok snakk om maks INNsignal.

      På en annen side, effekten er ikke konstant uansett volum på alle sanger Musikk er dynamisk, den endrer seg hele tiden. Det regner jeg med volumkontrollen din gjør også?
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        SÅklart den gjør, men er det dumt at det står 35watt? eller har det ikke så mye og si? og INNsignal, denne skal jo jo UT et signal til forsterkeren min?^^

        Comment


        • #5
          Ja, men for at den skal klare det må den ha et signal inn. Du driter vel ikke uten å ha spist først?

          Og en spesifisert effekttoleranse på inngangen er helt naturlig at den har
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            og hvis du tenker at det er for lite så er det ikke det, en vanlig cd spiller høyttaler signal går som regel ikke over det.
            Mvh. Damir

            Comment


            • #7
              Ok, takker, tenkte bare at det ble litt feil siden spilleren har en 4x50watt forsterker, men hvis det ikke har noe å si så, takker for svar

              Comment

              Working...
              X