Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har hørt om denne forsterkeren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har hørt om denne forsterkeren?

    Denne var helt ukjent for meg, men det ser ut som den er bra oppbygd.
    http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20854010

  • #2
    har ikke hørt om.. men den så egentli ikke jalla ut da.. som med alt det andre ukjente merker som blir solgt på finn og qxl
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

    Comment


    • #3
      Xtant er vel alt annet en jalla Ei heller ukjent for de som har litt fartstid innen bilstereo.

      Hadde jeg hatt penger hadde jeg nok kjøpt den tvert!
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        epifant har vel litt erfaring med merke -personlig bare sett den men aldri hørt den -men det er som tony sier: ikke "billig jalla" men "kvalitets jalla"
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

        Comment


        • #5
          Xtant er nok ikke godt kjent her i landet, og har kanskje aldri vært det. Men i USA nyter forsterkerne høy anerkjennelse, spesielt de litt eldre modellene. Forsterkeren du linker til er slett ikke dum, men jeg synes prisen er litt drøy. 3500,- hadde vært en mer akseptabel pris i mine øyne. Det er ikke noen "unik" forsterker, og alternativer finnes det mange av i den prisklassen.

          Jeg hadde en strøken 4180c på 4x90W men fikk aldri installert den i bilen, og solgte den til Neptyr her på forumet. Mulig han kan si litt mer om den. Nyprisen var 9 000,- i sin tid, og selv da ble den omtalt som bra til prisen. Jeg gav ca 1 500,- inkludert frakt og moms fra Ebay.

          Comment


          • #6
            man får den for $400 ny i butikk: http://www.dealercostcaraudio.com/xtantx604.aspx

            Butikken har ikke det beste rykte, men du kan i det minste bruke det som prute grunnlag hvis du vil. Så fin ut den der.
            Mvh. Damir

            Comment

            Working...
            X