Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen so har handlet med www.sonicelectronix.com?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen so har handlet med www.sonicelectronix.com?

    som topic sier, så lurte jeg på om noen hadde handlet noe fra http://www.sonicelectronix.com?

    jeg regnet litt på det her, og fant ut at jeg kunne spare ca 5.000 kroner på og bestille ønsket anlegg derifra, kontra og bestille fra megabillig
    Per Kristian Parken
    BMW e39 528IAT

  • #2
    Kjør på, det er vel verd ett forsøk?
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      er egentlig det ja :P
      Per Kristian Parken
      BMW e39 528IAT

      Comment


      • #4
        Har handlet av disse før, fikk forsterkeren levert på døra etter rett over en uke.
        Spiller: Pioneer p6600DVD
        Frontsett: Seas Lotus Performance
        Sub:Morel Elate Sw10

        Comment


        • #5
          så du anbefaler og handler derifra ?
          Per Kristian Parken
          BMW e39 528IAT

          Comment


          • #6
            Jeg handlet derifra for noen år siden og ikke noe negativt å si om dem men har du prøvd å spurt om pakketilbud fra forhandleren(Megabillig) her i Norge? kan hende de fikser noen gode priser for deg
            Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

            Comment


            • #7
              handla spiller av sonicelectronix ,dei gjorde jobben bra og sendte dagen etter...fikk med noen småting gratis tilogmed.
              Men USPS fucka det litt til og brukte over ein måne på og få drite til meg.
              Sonicelectonix=flotte greier
              USPS=rein drit
              mikkey mouse in the house

              Comment


              • #8
                Har selv handlet fra utlandet og jeg vil anbefale deg å legge ut om hva du ønsker og se om du får en fin pakkepris av forhandlerene her på forumet

                Dette fordi de ofte kan gå overraskende langt ned i pris på ting, samtidig som du har en forhandler å forholde deg til på norsk hvis du har spørsmål elller ønsker tips ang mont. I tillegg så kan det være veldig mye pes hvis noe du har bestilt fra utlandet går i stykker og da blir det du sparte spist opp av tid, stress og returkostnader.

                Gjør som du vil selvsagt, men jeg handler aldri slikt fra utlandet (utenom sverige hvor jeg bor 1 time unna) igjen..

                (ødelagt pioneer spiller som gjorde det for min del..)

                Comment


                • #9
                  Sonicelectronix.com, woofersetc.com og onlinecarstereo.com er bra sider å handle fra. Har handlet selv fra Sonicelectronix flere ganger, ingen problemer.

                  Mitt tips er at du bruker jetcarrier.com for frakta. De leverer mye kjappere enn DHL / USPS / UPS med flyfrakt, og mye mye mye billigere via sjøfrakt.

                  Jeg bruker selv sjøfrakt fra dem, tar ca 2-3 uker med sjøfrakt, men så koster det nesten ingenting i forhold til hva det koster hos andre. Flyfrakta har kamerater brukt og de leverer veldig kjapt, koster en del mer enn sjøfrakt men så kommer det i løpet av en uke.
                  Mvh. Damir

                  Comment


                  • #10
                    har handla fra sonic en gang. har ikke noe galt å si om dem.
                    Men liker bedre å handle i norge med tanke på garanti ol.
                    Steffen Hammersgård
                    Alpine - Mosconi
                    Min prosjekt tråd

                    Comment


                    • #11
                      Ebay ftw!

                      Comment


                      • #12
                        sjekka litt priser, på megabillig, og der kom 2 stk kicker L7 12" 2ohm og en zx2500 monoblokk på 14-15000 mens på sonic kosta det 9100 inkludert frakt.

                        men er det noen som kan matche dette, så hyl
                        Per Kristian Parken
                        BMW e39 528IAT

                        Comment


                        • #13
                          Hvordan er det med toll på sånne ting forresten ?
                          Per Kristian Parken
                          BMW e39 528IAT

                          Comment


                          • #14
                            legg til moms som er på 25% på frakta og det varene koster. Og så legger du til en fortollingsgebyr på ca 200kr så får du pris for varne ferdig levert i Norge.

                            Husk at tollen bruker av og til litt annerledes valuta kurs, og kursen som blir brukt er den som er den dagen tollen mottar pakken din. Forandrer f.eks. kursen seg fra 5,7 til 5,9 (dollar-->kr) så kan prisen på bilstereoen variere mye. Jeg måtte ut med et par ekstra tusenlapper pga en kurs forandring.

                            Uansett så skal du regne om slik: ((Det varene koster + frakt) * kurs) * 1,25 + 200kr
                            Mvh. Damir

                            Comment

                            Working...
                            X