Announcement

Collapse
No announcement yet.

McIntosh MCC404

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • McIntosh MCC404

    er det noen som har erfaring med McIntosh MCC404? er den bra? fant ett tilbud på nette og lurer på og kjøpe
    Fi BTL 15"
    Rockford Fosgate T4000-1bd
    Alpine

  • #2
    Har du penga til den så er det kun en ting å si: KJØP!!
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by golfmk2 View Post
      er det noen som har erfaring med McIntosh MCC404? er den bra? fant ett tilbud på nette og lurer på og kjøpe
      Er vel av de mest vellydende forsterkere som er laget!
      De ser ganske "forsiktige" ut, men de gir det de lover og litt til..

      Jeg har veldig god erfaring med mine McIntosh'er! De har tålt mye juling og er brukt hardt over lang tid! 2 av mine er fra 1997 og er fortsatt i bruk i bmw'en. De spiller fortsatt fra det meste av konkurrerende forsterkere!

      Den du nevner gir 4x100w, men om du velger å brokople, så får du 2x400w og forvrengningen øker fra 0.002% tl 0.004%... :P Er ikke mange som klarer sånne data!
      Eneste negative jeg vet om er at de har en tendens til å ha litt av/påslagsstøy (plopp), men det er ikke plagsomt. ...og hvem sitter og skrur anlegget av og på hele tiden? Lydkvaliteten veier ialllefall opp for det i massevis!

      Kjør på!
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4


        Og utseende kan man heller ikke klage på
        Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

        Comment


        • #5
          da blir det vell ny forsterker snart
          Fi BTL 15"
          Rockford Fosgate T4000-1bd
          Alpine

          Comment


          • #6
            bare av ren nysgjerrighet, hvor mye må du ut med for en slik en? Alltid likt utseende på disse, og de har ikke et dårlig rykte for å si det slik.
            Mvh. Damir

            Comment


            • #7
              gammel og ny serie tenker jeg. Den andre hadde også en M på slutten også av modellnavnet.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                regner med at det er den gamle det er snakk om siden han fant et bra tilbud på den og siden han ikke rettet på personen som postet bildet.

                Men ja Mcintosh pleier å være ganske dyrt.
                Mvh. Damir

                Comment


                • #9
                  http://www.woofersetc.com/p3746/MCC4...-Amplifier.htm

                  Det første bildet var av en MCC404M jeg skal ha MCC404. MCC404M har analoge watt måler og koster ca 300$ mer.

                  MCC404 koster 8,064.89 NOK, vet ikke hva det blir med frakt osv. Jeg vet ikke om dette er latterlig billig men utifra det jeg har lest på forum så skal folk ha det til att di koste flesk.
                  Fi BTL 15"
                  Rockford Fosgate T4000-1bd
                  Alpine

                  Comment


                  • #10
                    Om ikke alle er solgt, har de McIntosh forsterkere helt ned i ca 2500kr her i norge: http://bilstereoforumet.no/showthrea...hlight=maxwell
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • #11
                      men koster det ikke mer enn det smaker? Altså 10.000kr er ikke lite.
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Dammed View Post
                        men koster det ikke mer enn det smaker? Altså 10.000kr er ikke lite.
                        Kommer an på smaken det.. Verdt hver krone etter min smak!
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          sant nok. Nei det jeg tenkte var at det var andre forsterkere der ute som leverte kanskje like bra lyd men som koster mindre. Selv så gikk jeg for en SS ref. 4.920 til kun 400$.

                          edit: bare så det er sagt, jeg sammenligner ikke Soundstream her med Mcintosh...
                          Last edited by Dammed; 05-02-2010, 15:11.
                          Mvh. Damir

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Dammed View Post
                            sant nok. Nei det jeg tenkte var at det var andre forsterkere der ute som leverte kanskje like bra lyd men som koster mindre. Selv så gikk jeg for en SS ref. 4.920 til kun 400$.
                            det er vel heller tvilsomt tviler på du finner noe som er billigere enn 10 laken som kan sammenlignes med mcintosh.

                            Comment


                            • #15
                              har aldri brukt eller hørt dem Mcintosh, må nesten få hørt dem en gang hvis dem er verdt 10k kr.
                              Mvh. Damir

                              Comment

                              Working...
                              X