Announcement

Collapse
No announcement yet.

Produkt for å dempe veistøy...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Produkt for å dempe veistøy...

    Hei!

    Har en 98 mod seat ibiza som jeg synes det er fryktelig mye veistøy i og tenkte jeg skulle få dempet denne når det blir litt varmere i været. Hovedtanken er å fjerne mest mulig veistøy, men skal anlegg i denne etterhvert så blir selvsagt også for å holde lyden inne.

    Har ingen erfaring med dette fra før så trenger hjelp til å vite hvordan jeg skal gå fram og hvilket produkt jeg bør kjøpe.

    Ser det er hvertfall 2 tilbud ute på salgsdelen i forumet nå, er noen av disse brukendes til mitt formål? Vil helst ha det billigst mulig selvsagt da pengene ikke vokser på trærne jeg har i hangen desverre....

  • #2
    Se på B2audio sin BBD! er et godt tilbud på det i salgsdelen nå! Kan absolutt anbefales!
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

    Comment


    • #3
      Yepp, bare og kjøpe BBD. De virker veldig gode og får skryt av de som har prøvd dem.
      BBD arkene (som er på tilbud) er veldig store og passer til store flater i bilen din. Tak, gulv, bagasjerom.
      Til dører og kriker og kroker er vibroplast m1 gode. Om du vil ha veldig bra demping kan du også anvende splen osv, men jeg leser at ei du har et pengetre i hagen (som vi alle burde hatt!)
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment


      • #4
        Biomast bomb har elutstyr guppekjøp på nå, det er vel the best there is!

        Comment


        • #5
          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=9186

          Comment

          Working...
          X