Announcement

Collapse
No announcement yet.

vibrering i bakluke osv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vibrering i bakluke osv

    Hei

    Hva er det beste man kan gjøre når man har mye vibrering i bakluke osv ?

    Høres jo ikke ut når man skrur opp på anlegget, er jo nesten flaut å kjøre rundt med full guffe og bare vibreringslyder. Har forstått at dempematter kan hjelpe men kan noen bekrefte det?

    Takker for svar


    Zr900turbo

  • #2
    Dempematter vil redusere vibreringen i bakluken, men kommer sikkert til å skrangle litt uansett. registreringsskiltet, ev. lister, skruer og andre ting som lager skranglelyder må også dempes/strammes for å få vekk ulyder. men å få det helt vekk er så å si umulig/veldig vanskelig.
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      Det kan bekreftes
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #4
        Hei! Jeg hadde ganske voldsom vibrering i bakluka mi før selv, særlig i skiltholderen.
        Jeg stappet forøvrig en del myk festemasse bak og det hjalp faktisk en hel del dette.
        Men hvis det vibrerer over hele kan nok demping hjelpe deg ja, bedre lyd får du også.
        Jeg får dempematter i posten iløpet av uka, og det jeg skal starte bakerst i bilen.
        Jeg kan sikkert gi deg en rapport om jeg oppdager at det blir enda bedre
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • #5
          Å dempe bakluka KAN ha noe for seg, men sånn lyd er vel som regel et resultat av to gjenstander som klaprer mot hverandre. Da hjelper det lite å dempe blekket. Kanskje det hjelper noe, men tviler. Skru alt skikkelig fast, lim det fast eller legg ting mellom til det er helt dødt.
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Om det er selve bagasjelokket som rister så er det mulig du har 2 plater i luka som jeg har, og det er et helvette.
            Har du som jeg har beskrevet må du legge noe i mellom de blekklagene på alle stedene du kommer til.
            Ellers som nevnt over er skiltplate også en synder. Skru av hiv på en god del (for og ikke si masse) fugemasse og press godt på igjen. Hjalp meg en god del.
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

            Comment


            • #7
              Er nok ikke skiltet mit, har skiltet i bakfangeren og ikke i selve bakluka. Skal prøve å forske litt baki der :P Fikk forresten JL audio 13w7 montert baki der idag Gleder meg noe sinnsykt til den er ferdi innspilt :P

              Noen som vet om det er en stor oprasjon å trekke nye ledinger inn i dørene på omega b? Har kjøpt nytt frontsett osv så hadde tenkt å oppgradere til 4mm2 hele veien

              Comment

              Working...
              X