Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spm ang X-max

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spm ang X-max

    Driver og funderer på en ting, ser RE sin xxx sub er oppgitt med 54mm one way Linear Excursion.
    Vil det da si at den totale x-max er på 108mm?

  • #2
    Slik jeg tolker det vil det totale LINEÆRE utslaget da være 10,8cm ja, gudene måtte vite hva det maksimale med vreng vil bli :-O
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #3
      Originally posted by Stianuno View Post
      Driver og funderer på en ting, ser RE sin xxx sub er oppgitt med 54mm one way Linear Excursion.
      Vil det da si at den totale x-max er på 108mm?
      Nei, den totale X-max er 54mm, da Xmax alltid oppgis kun en vei slik jeg ser det. Men den har 108mm total slaglengde ja

      Det er jo uansett helt perverst mye da
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        Originally posted by DD-Henrik View Post
        Nei, den totale X-max er 54mm, da Xmax alltid oppgis kun en vei slik jeg ser det. Men den har 108mm total slaglengde ja

        Det er jo uansett helt perverst mye da
        Det heter i tilfelle en Xmax på 108mm p-p (peak to peak).
        Vet om flere produsenter som oppgir Xmax begge veier, altså p-p. Seas blant annet.
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #5
          Var det som ante meg, er jo et helt bizarr oppheng på den subben

          Comment


          • #6
            Den flytter seg riktignok noe jævlig, men jeg har lest at folk har målt den LINJÆRE xmax'en til RE XXX til å være ca. 35mm (men man får brukt det utover det også, åpenbart). Lurer på om 54mm er et teoretisk anslag basert på konstruksjonen eller noe...

            På den annen side, så er det vel ikke så lett å måle nøyaktig når det blir så høy xmax. Vil jeg tro... gleder meg uansett til å teste min i praksis.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Legatia View Post
              Det heter i tilfelle en Xmax på 108mm p-p (peak to peak).
              Vet om flere produsenter som oppgir Xmax begge veier, altså p-p. Seas blant annet.
              Takk Da lærte jeg noe nytt i dag også
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment

              Working...
              X