Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i Volvo 242

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg i Volvo 242

    Hei

    Skal muligens handle inn ett anlegg til en volvo 242 etter vært her no, men vil forhøre meg med andre om hva de har i erfaring fra denne bilen?

    Tenker på å kjøpe inn, høytalere (bare fremme som en start), nytt batteri, 2stk 12" eller 1stk 15" (er ikke sikker ennå), forsterker, mono forsterker, å ledninger e.t.c
    Pris er ikke så viktig ennå.
    Noen råd?

  • #2
    har hatt 244 og slikt jeg da..er ett helvette å bygge disse...men jeg vil anbefale deg å kjøpe 2 12" eller 2 10" som du får pressa inn i det "hullet" i bagasje rommet så de står helt inntil seteryggen..
    evt at du kapper hutt i hatthylla og kjører subbene opp slikt...

    det er det jeg gjorde i 244'n...og det ble best lyd slikt... hadde 2 12" pioneer 3000w som jeg kappet av litt av ringen rundt for å få de inn der...også hadde jeg bassportene opp i hatthylla

    jeg vil anbefale dette iværtfall

    Comment


    • #3
      focal 165a kan jeg anbefale deg til høytalere fremme iværtfall billig og bra lyd =)

      Comment


      • #4
        den måten å plassere porten på er vel ikke akkurat gunstig
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mo3 View Post
          focal 165a kan jeg anbefale deg til høytalere fremme iværtfall billig og bra lyd =)
          Har vell ikke bilder eller lignende av det?
          Hvordan ble det med dyno å batteri til deg? :s

          Comment


          • #6
            Originally posted by biffen071278 View Post
            den måten å plassere porten på er vel ikke akkurat gunstig
            Noen forslag?

            Comment


            • #7
              bygde anlegg i en chrysler neon akkurat. der la jeg bassene flatt på gulvet så de spiller opp i hatthylla. også lager du noen hull i hatthylla som du legger en grill over eller lignende.Ble hvertfall veldig bra resulatat i den bilen. alternativt om du har skiluke og lar bassen spille inn der.
              Last edited by biffen071278; 14-01-2010, 19:04.
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

              Comment


              • #8
                jeg hadde rå lyd med portene slik jeg iværtfall

                Comment


                • #9
                  har ikke bilder jeg nei jeg brukte kinetic hc 2400 batteri og 100 amp dynamo..sleit me strømmen for det da

                  Comment

                  Working...
                  X