Announcement

Collapse
No announcement yet.

bygge stereo i bmw 520...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bygge stereo i bmw 520...

    noen som vet hvordan det er å få til lyd trykk og slikt i denne bmw ?

    dette skal inn i bilen:
    jbl decade 6x9
    tenkte å prøve 2 eller 1 frontsett..(1 fram og 1 bak) om noen ikke har annet tips ?
    helix dark blue 1000.2
    rockford fosgate power hx2 2x12"
    pioneer deh-p80bt..

    har ikke bestemt meg for batteri og slikt enda..noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre bedre f.eks eller noe jeg kan gjøre annerledes ? generelt TIPS

  • #2
    Dropp 6x9 her. Du har sååå gode muligheter for bra lyd foran i denne bilen. Med litt fikling får du plass til 10" foran i kickpanel. Og er vel ikke høyttalere bak i dørene sist jeg sjekket, kun i hatthylle.

    Jeg hadde jeg definitivt lagt alle penga i lyden foran. Er her du sitter, og her du har størst sjans for å få til noe vellyd!

    Mener du skrev i en annen tråd at det var 1991-modell? Sedan eller Touring?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by Typhon View Post
      Dropp 6x9 her. Du har sååå gode muligheter for bra lyd foran i denne bilen. Med litt fikling får du plass til 10" foran i kickpanel. Og er vel ikke høyttalere bak i dørene sist jeg sjekket, kun i hatthylle.

      Jeg hadde jeg definitivt lagt alle penga i lyden foran. Er her du sitter, og her du har størst sjans for å få til noe vellyd!

      Mener du skrev i en annen tråd at det var 1991-modell? Sedan eller Touring?
      Touring kom i '92 så er nok en sedan..
      10" i kickpanel er "litt" jobb, så nøy deg med 8" eller en grom 6,5"

      Det er ikke noe problem å få trykk inn i den bilen. Tett godt rundt åpningen inn til kupeen og bruk bassen inn mot skiposehullet (mot kupeen) så blir det nice det! 8" i kickpanel trykker bra det også.

      Du kan se hvordan jeg har løst en ting eller to ved å se i tråden min (link i signaturen) er riktignok en touring jeg har, men fortsatt så er det jo nesten samme bil. Kan jo få en ide eller to kanskje..
      Last edited by Joakim; 08-01-2010, 03:12.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        okey..mener dere at subbene passer bedre når de blir satt inn mot sjåfør da eller ?

        Comment


        • #5
          Da spiller de hvertfall i riktig retning om ikke annet. Du er kanskje ivrig etter å faktisk få noe ut av det utstyret du kjøper deg, og da er jo montering rimelig vesentlig
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            ja det er jo viktig det har jo hatt biler før og de har bestandig vært best med at subbene har spilt utover

            Comment

            Working...
            X