Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fence Audio 2 x 10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fence Audio 2 x 10

    Har just kjøpt meg Fence Audio 2 x 10 på netthandelen, fikk de for en billig penge.
    Er 17 år og må ha noe i mamma sin bil når jeg overtar den.

    Er dette et greit anlegg? Noen som har prøvd det?

    http://www.teleboden.no/product_info...oducts_id=5898

  • #2
    Heisann og velkommen hit til Forumet.

    Vel,jeg skal go easy on you men jeg tror du har blitt LURT.
    For 1500,- og du må vel betale litt frakt så du havner nok på 17-1800,- til slutt.
    For de pengene kunne du ha skaffet deg noe som gir deg mye mere lyd enn de Fence Audio´ene gir deg.
    Se her:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=8780

    En annen grei forsterker er denne:http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=3043

    Lykke til...

    PS: Du kan godt fortelle litt hvilken bil dette skal inni,og hva du har fra før.

    Mvh Bol
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #3
      Forresten kan du se litt på denne siden også. http://lydibilen.no/ En del kasser med og uten elementer for en billig penge.

      Jeg svarte ikke på spørsmålet ditt,men JA jeg har prøvd sånne. Men de jeg fikk tak i betalte jeg 250-300,- pluss frakt for. Og det var så vidt det var verdt de pengene. ikke no særlig fin lyd,og lite eller INGEN trykk.
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #4
        Hei du Jeg betalte ikke 1500, betalte 600 kr på netthandelen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Zondre View Post
          Hei du Jeg betalte ikke 1500, betalte 600 kr på netthandelen
          Og 250-300,- i frakt,avgifter og gebyrer
          Kansje du kan bruke forsterkeren til noe,men jeg har en stygg mistanke at de dærre amp´ene støyer noe. Medfødt signalstøy mao.
          Hva mere er det du trenger? Du må bare spørre vettu,og søke litt her på forumet.
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bassoflove View Post
            Og 250-300,- i frakt,avgifter og gebyrer
            Kansje du kan bruke forsterkeren til noe,men jeg har en stygg mistanke at de dærre amp´ene støyer noe. Medfødt signalstøy mao.
            Hva mere er det du trenger? Du må bare spørre vettu,og søke litt her på forumet.
            Avbestilte bare den jeg ^^ Høres ikke så bra ut

            Kan du anbefale et bra anlegg da? Trenger kasse med elementer, forsterker og diverse kabler til å koble det

            Vil helst ikke kjøpe brukt Og helst under 2000 kr

            Comment


            • #7
              Hvorfor ikke brukt? har kjøpt nesten alt selv brukt pga lite med penger og sparere MYE penger på det.

              Bare å se på forumet her hvor mye snacks som ligger ute til veldig lav pris : D
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

              Comment


              • #8
                Det som er så bra med dette forumet, er at det er veldig mange seriøse byggere her, og folk som (til en viss grad) er lidenskapelig kvalitetsbevisst i sine bygg, og de har en trang til å få besøk av ett visst oppgraderingsspøkelse fra tid til annen.

                Så følg med på bruktmarkedet her, og jeg vil garantere deg at du vil finne produkter som er mye bedre, til en bittelitt større penge enn det du måtte ut med på netthandelen.
                Sture Vedal

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Zondre View Post
                  Avbestilte bare den jeg ^^ Høres ikke så bra ut

                  Kan du anbefale et bra anlegg da? Trenger kasse med elementer, forsterker og diverse kabler til å koble det

                  Vil helst ikke kjøpe brukt Og helst under 2000 kr
                  Vi er en høvelig "bra gjeng" her inne på forumet,og jeg tør påstå at de tingene du kjøper brukt er i den stand som selger sier de er.
                  Som sagt er det mange gode tilbud som er å finne,både privat og hos butikker. Installbay,El-utstyr,B2 audio og Engen Audio for å nevne noen.

                  Hvis du er ute etter å kjøpe litt nå og litt da alt etter pengeboka ville jeg kansje gått for en av single-kassene til LIB(lydibilen). Da kan du jo kjøpe en eller flere av de når økonomien tilsier det.
                  Og skal du ha kabler og koblingsutstyr er det ikke "flaut" eller dumt å bruke Biltema-greier. LIB har faktisk tøffe og god kvalitet på de sikringsholderne(59,- + sikring 25,-). Og der får du okaye signalkabler også(RCA) til 99,- for å nevne noe.
                  Dynabel har forsterkere som holder bra kvalitet,og operer med ærlig oppgitt effekt(ikke noe Donald Duck-watt). Mange som har de og som er fornøyd.(Berniebp87 bruker Dynabel på 2X18tommere som du kan se på prosjektet hans)

                  Men du bør kansje si litt om bilen,og hva du ønsker av lyd. Hva slags musikk og hva er forventninge. Skal du ofre mye plass osv.
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #10
                    hvis du ikke trenger det pronto har jeg en focal 33v1 liggende. Brukt i 2år ikke misshandlet spiller pent i en 40l lukket kasse. Har stadig familie forbi så da sparer du frakt også. Ditt for 800kr.
                    P.S er ett lettdrevet element så trenger ikke masse effekt for å røre på seg
                    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                    Comment


                    • #11
                      Har liggenes 2 lib1212 subber med en dobbel lukket kasse med separate kammer på 40l hver. Får den for 1500,- Disse har muligheten til og spille ganske så høyt om du gir dem litt effekt. Sjøl har jeg fora dem med 1600w rms og det førte til at både tak og vinduer flekset ganske så heftig.
                      Spiller: Pioneer p6600DVD
                      Frontsett: Seas Lotus Performance
                      Sub:Morel Elate Sw10

                      Comment

                      Working...
                      X