Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor får man kjøpt billig Defa plugg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor får man kjøpt billig Defa plugg?

    Lurer på hvor man får kjøpt en billig Defa plugg.
    Den delen som er mellom fangeren og veggen, altså en liten rund kontakt ca 2cm i omkrets og et støpsel i andre enden.
    Lengde spiller ingen rolle da jeg uansett må ha skjøteledning i tillegg , skal montere inn en fast vedlikeholdslader i bilen og tenkte og bruke det eksisterende defa 220v ledningsnettet til dette, det skal ikke være noe problem med det?

    Var på torshov i dag og der skulle de ha 456,- for den, syns det er drøyt i og med at det tross alt er bare en kabel:P
    Spiller: Pioneer p6600DVD
    Frontsett: Seas Lotus Performance
    Sub:Morel Elate Sw10

  • #2
    Biltema?
    Ellers så vet jeg du får tak i forholdsvis billig på Meca også
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Biltema sin skal være klin lik. Jeg kjøpte min der
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Flott, da blir det handling der i morra Var faktisk innom biltema i dag og så etter kabel, spørte tilogmed en bak i delelageret der og han sa at de ikke hadde:P
        Spiller: Pioneer p6600DVD
        Frontsett: Seas Lotus Performance
        Sub:Morel Elate Sw10

        Comment


        • #5
          Kan jo hende de ikke hadde inne?
          De har det i alle fall i sortimentet sitt
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • #6
            Litt snodig og si at de ikke har det da, blir dårlig salgs av det. Hadde jeg jobba i en butikk og en kunde hadde spurt etter en vare vi kan skaffe hadde jeg jo såklart tilbydd og skaffe den.
            Men uansett, tar med delenummer i morra og spør da
            Spiller: Pioneer p6600DVD
            Frontsett: Seas Lotus Performance
            Sub:Morel Elate Sw10

            Comment


            • #7
              Jeg var også innom biltema og spurte etter sånn tidligere i høst. og da sa de at de hadde sluttet med de.
              Kjøpte på clas ohlson jeg.
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #8
                Tror også Jula har det
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  billigst blir vel biltema, men mekonomen å bilextra å alle bilkjeder har, men kommer ann på hvor lang du skal ha, men ksn lønne seg å be de trekke fra noen %, veit at de har ganske mye å gå på
                  Lars Ole Spitalen
                  bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                  anlegg: DD, mtx, kenwood
                  skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DDaudio.no View Post
                    Tror også Jula har det
                    Jeg kjøpte en til dama fra Jula, de tok ish 500 for 5meter'n.. dyreste sjøteledningen jeg har kjøpt noen gang
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • #11
                      Har skjekke alitt rundt nå, billigste jeg har finne er 299,- på Clas. Biltema selger ikke lenger.
                      Torshov skal ha 456,- Mekonomen 489,- BilXtra 449,-
                      Spiller: Pioneer p6600DVD
                      Frontsett: Seas Lotus Performance
                      Sub:Morel Elate Sw10

                      Comment

                      Working...
                      X