Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer P88 RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer P88 RS

    Føler meg litt "dum" når jeg skal til å stille et rimelig enkelt spørsmål ang noe justeringer(mest sansynlig)

    Hvordan i Huleste "virker" voltmeteret som er innebygd i spiller´n. Det står konstent på 16.7 volt. Er det ei ledning som jeg ikke har koblet,eller er det noe i menyen jeg må aktivere?

    Bol
    No Windows-crap,just Mac Power

  • #2
    Dynamoen er iorden. Uansett om den hadde vært istykker vil jo displayet ha vist volt uten motoren igang og når motoren sviver. Her er ingen forskjell. Spillern fungerer ellers som den skal.

    Bol
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #3
      Bruker du orginalt ledningsnett til cd spiller? Til meg så viser cd spiller for lite i forhold til alle andre plasser i bilen.Når det står f.eks 14 volt på min spiller.Måler jeg 15 volt bak og fram.Så enten viser min spiller 1 volt feil, ellers så er det mye tap i orginalt ledningsnett.Har aldri brydd meg noe om dette,men mulig det har blitt rett om jeg har lagt opp noe til spiller selv.

      Comment


      • #4
        Voltmeteret er ikke påliteligt i den spilleren, til meg viste det 1,5 volt for lite. (sjekket med multimeter)

        Comment


        • #5
          Jeg har vel 2.5 mm2 ledning fra en strømblokk under dashbord som går til spiller(og tykk jording også).
          Men det jeg vil frem til at uansett hva jeg gjør så står det 16.7volt i displayet. Ingen variasjoner what so ever.(slå på vifte,blinke med lyshorn osv) Merkelig spør du meg
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #6
            Hadde samme problemet med pioneeren jeg hadde før, viste 0.7 volt for lite i forhold til multimeteret. det som er så dumt er at man ikke kan justere voltmeteret på spilleren. Brax voltmeteret jeg bruker nå viser også litt for lite i forhold til multimeteret, men den er heldigvis justerbar så den blir korrekt når jeg gidder å komme meg i garasjen igjen
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #7
              Er vel egentlig ingen stor sak dette. Står jo i manualen at man ikke kan lene seg sånn uten videre på hva det står på displayet. Er jo tross alt bare grafikk. I samme bane som skyer, biler og psykedeliske bilder som vises på skjermen.
              Raymond Pedersen

              Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
              Tar det som det kommer, og løser det som det går.

              Comment

              Working...
              X