Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brukt XX Colossus eller to nye BXi1610D forsterker?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brukt XX Colossus eller to nye BXi1610D forsterker?

    Klarer ikke å bestemme meg om jeg vil gå for en brukt forsterker som f.eks. Hifonics XX Colossus eller to nye BXi 1610D. Prisen blir nesten det samme.

    Det jeg sitter og funderer på, er jo at man vet ikke hvordan en forsterker har blitt brukt, eller misbrukt. Mens BXi serien er dårligere bygd enn XX serien. Men kjøper man nytt så får man garanti på det osv.

    Han som selger den brukt har et godt rykte det ser ut som han har hatt en bra strøm tilførsel til forsterkeren:


    Verdt å merke seg at den dye BXi serien har fått en oppgradering på kjølinga, så dem skal ha lavere temperaturen og de skal ha fått andre oppgraderte komponenter. Så de skal være en god del bedre enn de tidligere BXi seriene.

    Hva ville dere kjøpt?
    Mvh. Damir

  • #2
    Nå vet ikke jeg hvor gamle Hifonics BXIer du mener, men jeg hadde den forrige modellen(eller designet om du vil) for ett års tid siden og den var super god syns jeg BXI 2608D eller noe i den duren var det om jeg ikke husker feil. Jeg kan anbefale den serien da jeg har hatt den og er fornøyd alltid trofast og god den ampen jeg hadde i alle fall.

    Håper det hjalp bitte litt med valget ditt
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

    Comment


    • #3
      BXi begynte vel med 05 eller 06D (hvert år så øker de siste to tallene, de følger års tallet de er produsert, bxi-2609D er produsert i 2009, mens bxi-2610D er produsert i 2010 etc)

      Ja BXi er ikke dårlig, veldig bra forsterkere, men XX og XXV er en del bedre. Blir som å sammenligne Honda CRV med en Porsche Cayenne. Begge bilene er bra, men porschen har en del bedre "komponenter".

      Og jeg venter bare på lønninga så blir det en slik XX Colossus, hvis den ikke blir solgt. Vi får se.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Du får uansett ha lykke til
        Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

        Comment


        • #5
          takk takk, og den ble min, håper den kommer like hel frem.
          Mvh. Damir

          Comment

          Working...
          X