Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynabel Vs Fusion?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dynabel Vs Fusion?

    Hei

    Har en Hertz ep4 som jeg lurer å bytte ut, å valget står mellom disse 2:

    http://www.mamut.net/dynabel/subdet300.htm

    vs

    http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=790

    Vet ikke hvem jeg skal velge.. Hvem er "best"?? spiller høyes å penest?
    Noen som har noen innspill?

    God Jul

  • #2
    Jeg ville gått for dynabel
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      Jeg ville beholdt ep4'en.

      Hvorfor skal du bytte?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Elutstyr.no View Post
        Jeg ville beholdt ep4'en.

        Hvorfor skal du bytte?
        lurer på om den kansje blir litt "spinkel" til oppsettet mitt igrunn, men vet jo ikke før den blir koblet opp .. men på papiret så er det ikke den kraftigeste 4 kanalern for å si det slik.

        Comment


        • #5
          Tror ikke 20 watt mer pr kanal gjør underverker.

          Koble den opp først du tror jeg

          Comment


          • #6
            Fusion Powerplant er helt på høyde med både Dynabel og energy serien til Hertz...
            jeg har bare god erfaring men Fusion

            Comment


            • #7
              Topic og diskusjonen her er vel ikke basert på hvorvidt fusion eller dynabel er et bra merke, men at han allerede har en forsterker som er minst like bra som de han vil bytte den med...

              Comment


              • #8
                Trodde han spurte om hva som er best, Dynabel eller Fusion? Hva skal man si da?
                Men ja er helt enig med Elutstyr, er ikke vits og bytte til noen av de andre forsterkerene...

                Comment


                • #9
                  slik som jeg leser det, så mener dere at jeg skal ta vare på EP4?

                  lurer på å kjøpe inn en forsterker til bil nr 2 å, så det er bare å diskutere
                  vanskeli valg dette..

                  Comment


                  • #10
                    nå har jeg ikke hørt hertz eller fusion. Men ser ikke poenget i diskusjonen i det hele tatt når du ikke har testet forsterkeren engang. Dessuten så er vel alle du nevner i samme prisklasse, så vet ikke helt hva du forventer. Og folk må slutte å se seg blind på hva som står på papiret, SPESIELT dette med watt! Har hørt forsterkere på 4x25w spille ræva av forsterkere på 4x150w osv.

                    Comment


                    • #11
                      Av de to, så ville jeg gått for Fusion sin pga utseende. På papiret er de så like at det er nesten ikke morro engang.. Men, jeg ville dog beholdt den du har selv, for det er praktisk nesten ingen forskjell på disse tre forsterkerne..Nesten ingen, i allefall
                      Sture Vedal

                      Comment

                      Working...
                      X