Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iphone på Alpine spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iphone på Alpine spillere

    Er det noen som har brukt Iphone på Alpine spillere og fått det til å fungere?
    Sliter med å få det til på min D106R, ipod'n spiller og lades via kabel og alt er helt topp.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

  • #2
    Har en kompis med en cda-105ri og han har problemer med og spille av sanger fra iphone. iphonen lader men på spilleren står det bare "device not recognize", han har og en ipod og den funker som bare det. vi har ikke klart og funne ut hva problemet er.
    Fi BTL 15"
    Rockford Fosgate T4000-1bd
    Alpine

    Comment


    • #3
      har brukt iphone 3g på både 105 og 9887.. funker fint på begge
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #4
        Husker du hva slags kabel du brukte da? Video funka greit på D105 osv?
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          ikke D105.. så ikke testa med video.. brukte den standard ipod kabelen som følger med..
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            Kanskje jeg skal bestille meg en annen kabel fra ebay, se om det løser problemet.. er jo så billig uansett
            Nå skal det sies at jeg har 3Gs, kan være at den er for ny for D106 :/
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment

            Working...
            X