Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verdens største og beste samling linker til bilstereoblader og merker - TRENGER HJELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verdens største og beste samling linker til bilstereoblader og merker - TRENGER HJELP

    Holder for tiden på med å videreføre et tidligere prosjekt som dessverre ble for stort for meg - audisecrets.com - som skulle være en hjelpeside for allverdens som hadde med Audi å gjøre... Nå har jeg raffinert det til et tema jeg er bedre på, nemlig generell bilstereo. Noe som ofte har irritert meg har vært hvor utrolig vanskelig det iblant er å finne fram til de ulike bilstereomerkene - utrolig mange "logiske" toppdomenesider er jo eiet av domenehaier, og når du søker på Google e.l. kommer bare de som er flinkest til å markedsføre og optimalisere sidene sine fram, stort sett webbutikker og annet irrelevant. Derfor satte jeg meg det fore å lage verdens beste lenkesamling for bilstereomerker, og mener jeg har lykkes! Sjekk Allcaraudiolinks.com!! Trodde jeg hadde noenlunde oversikt over hva som fantes, men ikke at jeg ville finne såååå mange ulike merker...

    Nå har jeg plusset på litt på siden, og vil ha med en lenkesamling til alle verdens bilstereoblader - men det er jo enda vanskeligere å finne fram til disse! Derfor trenger jeg hjelp! Hvis du kikker i den slonkne oversikten på Allcaraudiolinks.com og vet om flere bilstereoblader hvor som helst i verden, er jeg veldig glad for å få et tips om nettadressen! Bladenes navn er stort sett ikke så vanskelig å finne fram til, men hjemmesiden deres.... På forhånd takk! Si gjerne ifra hvis du vet nettadressen til bilstereomerker som jeg ikke har i listen også!

  • #2
    Car & Hifi tester både til hjem og bil: http://hifitest.de/index.php?section=home

    Comment

    Working...
    X