Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyd i min bil, Kicker sub og andre høytalere ifra Transmedia, RF eller Kicker???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Stianuno View Post
    De dørpanelene fra transmedia kan ha dårlig passform, og han som selger de driter i om du ikke er fornøyd med passformen. Så det er litt kjipt og hanle fre Transmedia vistnok. Jeg har ikke dårlig erfaring, men det er de som har hatt det.

    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7159
    Den var ny for meg... tror ikke jeg kan huske en eneste retur eller klage på dårlig passform, hverken på de billigste ConceptPhoenix-glassfiberpanelene, MDF-panelene eller Jehnert-panelene, og de Jehnert-panelene har ihvertfall en meget god passform. Man får det man betaler for der også, og jo lenger tid man bruker på monteringen jo bedre blir resultatet, enkelt sagt.
    Og fortell gjerne litt mer om hvorfor jeg "driter i om du ikke er fornøyd med passformen"... greier man ikke returnere produkter man ikke er fornøyd med innen tre måneder, greier jeg riktignok ikke ha særlig dårlig samvittighet for akkurat dét og ihvertfall ikke om man ikke engang kan fortelle meg at man har et problem, men ellers ser jeg ikke helt hva du sikter til her.

    Lønner seg vel og få sendt i oppkrav hvis du velger og handle med Transmedia
    Lønner det seg å betale mer for å få det i oppkrav? Litt ulogisk den der...
    Stian J. Kringlebotten, daglig leder TransMedia StreetSound AS

    www.transmedia.no www.streetsound.no

    Comment

    Working...
    X