Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som vet dette?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som vet dette?

    jeg har da ett lite spørsmål har spurt Torje nå nettop å han skulle sjekke det opp, men om noen her vet det og/eller har prøvd det vil jeg vite om det går

    det gjelder å kople opp to LIB 5000.1 D, jeg tenkte å bruke de som master og slave for å bruke bare en remotecontroll forran i bilen,, men trenger mann å kople sammen utgangene på ampene for dette?

    legger ved et bilde som beskriver litt bedre

    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

  • #2
    det bildet til høyre er hvordan man SKAL gjøre det,,, det til venstre er hva jeg lurer på om det funker
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

    Comment


    • #3
      Dette blir bare synsing,men jeg tror/trodde at når forsterker linkes skal det brukes pluss fra en forsterker og minus fra den andre.
      Nå vet jeg at Rockford har en samlebox(hvis jeg ikke er HEEELT på jordet nå) som en kan koble mange bassremote-kabler inn og ha kun en ut. Kan jo være sånn at den kan brukes til de LIB-blokkene dine dah. Er jo som regel bare en slik "telefon-kabel" som brukes.

      Bol
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #4
        Det funker nok det til venstre, men slik jeg tenker vil jo lasten endre seg?
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          nei.. blir så jeg kjører den til høyre... da kjører jeg safe i allefall
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • #6
            Jepp, gjør det så er du safe ja Bedre det enn å svi av to enorme blokker
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #7
              det er nettop det jeg tenkter også hehe da er det bare å forstette å planlegge bare å stenge/slette tråden
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

              Comment

              Working...
              X