Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kasse til 8"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kasse til 8"

    Lurte på hvordan det er å skaffe kasse til 8" Rockford?
    Vurderer å bytte ut min P3 12" med 2x8 i stedet. Vil helst ha ferdigkasser.

  • #2
    http://mobilsentrum.no/product.asp?c...&pn=1220420390

    Comment


    • #3
      Holder disse kassene mål tror dere?? Syns de virker litt "pinglete"..

      Comment


      • #4
        Porten på de kassene der så heller elendig ut. Og kan fort hende at 14mm plater blir pinglete med litt massive 8" elementer.
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          De var billige da
          Og hvor sterkt må det være til en 8" ? Hvis det ikke er DD 1508 eller noe i den duren du skal kjøpe?

          Comment


          • #6
            Aiaiaai, var det en port på bildet?

            Trodde det var et lite håndtak jeg:P Får vel plass til en finger.

            Comment


            • #7
              Til den prisen så er det jo bare å bolte de sammen for å få dobbel kasse og kjøpe noen mer egnede porter å sette inn.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Skal riktig nok bare ha inn Rockford P1 elementer men. Er bare redd for at veggene er for tynne..
                Portene er kurant å ordne enten om jeg vil ha større port, eller vil fjerne den. Siden dette er kasser for selvbygg, så lar dette seg gjøre..

                Billige da..
                Last edited by tic`n; 04-01-2010, 23:41.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  Til den prisen så er det jo bare å bolte de sammen for å få dobbel kasse og kjøpe noen mer egnede porter å sette inn.
                  Skulle helst hatt enkle kasser, siden jeg skal ha de på hver side baki..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tic`n View Post
                    Skulle helst hatt enkle kasser, siden jeg skal ha de på hver side baki..
                    Ja, da er det jo ennå enklere. Bare bytt porter eller tett igjen de som er der.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tic`n View Post
                      Skal riktig nok bare ha inn Rockford P1 elementer men. Er bare redd for at veggene er for tynne..
                      Portene er kurant å ordne enten om jeg vil ha større port, eller vil fjerne den. Siden dette er kasser for selvbygg, så lar dette seg gjøre..

                      Billige da..
                      kassene kommer ikke deler, men kommer hel. skjønnner ikke hvorfor det står bygg selv men..

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by halseth View Post
                        kassene kommer ikke deler, men kommer hel. skjønnner ikke hvorfor det står bygg selv men..
                        Ok.. Spiller nå egentlig ingen rolle..
                        Slipper jeg å lime og skru da.. Selv om det er ratt det som skulle vært gjort for å kanskje ha et lite ekstra håp om at de tåler litt ekstra..

                        Comment

                        Working...
                        X