Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva trengs for dette settet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hva trengs for dette settet

    javelll vudere å kjøpe inn dette settet, men hvilken forsterker er bra til dette vil ha litt fine lyd

    http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=752
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

  • #2
    Prøv 6kanaler'n til dynaBel.. Eller 2 Genesis profil eller serie 3 forsterkere, da får du iværtfall go' lyd!..
    Last edited by Øyvind; 03-09-2007, 01:18.
    Øyvind Kalbækken

    Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

    Comment


    • #3
      Hva har du ellers i bilen? har du forsterker til subwoofere og subwoofere, Kunne f.eks en 5-6 kanaler vært en mulighet? hva vil du bruke av penger på det? passivt? aktivt?
      Last edited by LLH; 03-09-2007, 00:48.
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        Sorry her no assa.... Rette på den over her no... Begynner å bli trøtt tor jeg. 6kaneler'n er det selfølgeilg jeg mener. Kjør 6 kanaler til frontsettet. Og eventuelt en ekstra forsterker til sub til sub... Eller 2x 4kanals.

        F.eks. 2x Profil 4 kjør 6 av kanalene til frontsettet og brokoble de to siste til sub. Eller ta 6kanaler'n til dynaBel til frontsettet og enten dynaBel BF4501 eller dynaBel BF7501 til sub. Eller at du kjører på med Serie 3.

        Akitivt. -> PXA-H701, RUX-C701

        Linker:

        6kanaler'n
        dynaBel BF4501
        dynaBel BF7501
        Profil 4
        Serie 3
        Last edited by Øyvind; 03-09-2007, 01:24.
        Øyvind Kalbækken

        Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

        Comment


        • #5
          har bare ein 4kanalte sony forsterker akkuratt nå
          øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

          Comment


          • #6
            Da ville jeg kasta den i førsteomgang, og fått meg en skikkelig forsterker
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Originally posted by neptyr View Post
              Da ville jeg kasta den i førsteomgang, og fått meg en skikkelig forsterker
              Kanke si meg mere enig der, brosjan har en sony 4-kanaler. Spiller helt OK egentlig, men det er ikke noe Genesis watt får å si det slik, det er RÆVVA japsewatt:P
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                ja an driver ikje akkuratt di sony 6,5" sette mitt bra da får vell innvistere i ein slik dynabell 6 kanaler da
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • #9
                  Originally posted by lui View Post
                  ja an driver ikje akkuratt di sony 6,5" sette mitt bra da får vell innvistere i ein slik dynabell 6 kanaler da
                  Da må du si om du ble fornøyd, hvis du kjøper.. Skal bestille en slik en jeg også etter hvert...
                  Øyvind Kalbækken

                  Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                  Comment

                  Working...
                  X