Announcement

Collapse
No announcement yet.

Delefilter baki.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Delefilter baki.

    Ohoi.
    Lenge siden jeg har fått gjort noe med stereo'n i bilen nå grunnet store "omstruktureringer" på motor'n, som forøvrig ikke ble helt som jeg ville. grr..

    Men, jeg har det veldig trangt oppeunder dashbordet, og lurer derfor på om det er en uting å flytte delefilterene baki? Blir jo da veldig lange kabler fra delefilter og frem til høytalerene, som forøvrig er Space 6 settet. Hvordan kabler bør brukes, tenker da på størrelsen, evt støy etc. Blir jo å trekke både diskantkabler og midbasskabler. Har jo tenkt til å gå veien utenom delefilterene etterhvert, så da blir det jo å måtte strekke opp ledninger til diskant og midbass igjennom bilen likevel.
    mvh
    Terje

    Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

  • #2
    De fleste har jo forsterkerne bak og kabler frem til høyttalerne. Om du har delefilterne bak, og fire høyttalerkabler fremover, vil du jo få mindre tap i kablene (gitt at du bruker samme dimensjon inn/ut på delefilteret).

    Comment


    • #3
      Sant nok, det var jo det jeg og tenkte. Men jeg tenkte også støy, er diskantene noe serlig sensitive for slikt? I tysk bil går det jo ledninger overalt, så å ha noe dedikert side til strøm og til signaler er helt umulig, hehe.
      mvh
      Terje

      Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

      Comment


      • #4
        jeg har delefiltrene liggende baki bilen ikke noe problem
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • #5
          bare kjør på... ikke noe problem... har altid hatt de bak jeg
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #6
            Da fikk jeg igrunn bekreftet det jeg allerede regnet med, hehe. Jeg kjører på!

            Takk takk! c',)
            mvh
            Terje

            Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

            Comment

            Working...
            X